فروش انواع ماشین لباسشویی

وقتی ماشین های لباسشویی اتوماتیک پا به بازار گذاشتند با استقبال بی نظیر خانواده ها روبه رو شدند و در اندک زمانی، به صدر فهرست لوازم منزل راه یافتند.

ماشین لباسشویی دوقلو قدیمی تر اغلب پر سر و صدا بودند و بعضا هنگام آبگیری لباس، راه پیمایی هم می کردند اما پیشرفت فناوری در بهبود وضعیت آن ها چنان موثر افتاد که حالا کنج آشپزخانه، انواع رخت و لباستان را می شویند و دم نمی زنند.

شاید به نظر برسد شکل و شمایل ماشین لباسشویی جدید آنقدر ها هم توفیری با قبل ندارد اما شرایط فنی و تنظیمات شست وشوی بسیاری از آن ها تغییر کرده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خراسان، این روزها، ماشین های لباسشویی الی جی برای جذب مشتری توانمندی های مختلفی از خود نشان می دهند؛ یکی برنامه شست وشوی فوری لباس دارد، دیگری آپشن مخصوص شستن پرده و پتو. این برند ادعا دارد با سیستم حباب ساز لباس ها را تمیزتر می شوید، آن برند می گوید شرایط شستن با دست را شبیه سازی کرده است.

یکی هم درآمده که با گاز ازن همه البسه را ضدعفونی می کند! حال دراین میان چه مقبول افتد و چه در نظر آید، به خود مشتری برمی گردد اما هرگاه سخن از خرید به میان آید، «دخل و خرج» خودش را وسط میدان می رساند تا هرطور شده به خریدار کمک کند.

از این رو، این هفته راهی بازار شده، قیمت پرسیده و سرش را دست کم در نیمی از ماشین های لباسشویی بوش فرو برده است تا از زیر و بم شان خوب آگاه شود و به عرض خریداران برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.