ظرفیت انواع ماشین لباسشویی اسنوا گیربکسی

انواع ماشین لباسشویی اسنوا از نوع گیربکسی که به دایرکت درایو معروف هستند در ظرفیت های گوناگون تولید می شود. این مدل لباسشویی اسنوا درب فضایی به دلایل زیر متقاضیان زیادی دارند.
شرکت لوازم خانگی اسنوا از جمله کارخانه های تولیدی است که قدمت زیادی در تولید لوازم خانگی نداشته و سابقه آن به کمتر از 15 سال می رسد، اما در این مدت کوتاه جهش زیادی در زمینه تصاحب بازار داشته و توانسته با قیمت های مناسب و کیفیت بالا مصرف کنندگان و توزیع کنندگان خود را راضی نگهدارد.
از جمله تولیدات انبوه اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا سفید می باشد که در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی کرده اند. ماشین لباسشویی اسنوا در دو دسته تولید می شود:
1-ماشین لباسشویی تسمه ای اسنوا
2-ماشین لباسشویی گیربکسی اسنوا

لباسشویی تسمه ای:در اینلباسشویی موتور توسط تسمه، درام را می چرخاند که این عمل دارایی مزایایی است. از مزایای آن بالانس خوب، مصرف پایین برق و کارکرد بالای لباسشویی را می توان نام برد.

لباسشویی گیربکسی اسنوا: آنچه که در ایران به غلط در ماشین لباسشویی اسنوا جدید باب شده، لفظ گیربکسی است در صورتیکه این محصولات دایرکت درایو هستند یعنی روتور موجود در ماشین مستقیما به شفت درام وصل است و واسطه تسمه را ندارد به همین علت از لرزش و صدای پایینی نسبت به مدل های تسمه ای برخوردار است.
این مدل لباسشویی معمولا در صورت خرابی هزینه تعمیرات بالایی دارند به همین علت در نوع مصرف آن باید دقت کرد.

ظرفیت ماشین لباسشویی گیربکسی اسنوا:
لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی اتوماتیک تسمه ای خود را درظرفیت 5 الی 8 کیلوگرم و دو رنگ سفید و سیلور و مدلهای گیربکسی یا دایرکت درایو را در 2 وزن7 و 8 کیلویی تولید می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.