خرید انواع ماشین لباسشویی 3 کیلویی نوزاد

ماشین لباسشویی 3 کیلویی نوزاد در انواع مارکها تولید می شود. خرید این محصول در خانواده هایی که دارای نوزاد هستند بسیار به صرفه جویی در انرژی کمک می کند. ماشین لباسشویی بوش نوزاد از انواع لوازم خانگی پرمصرف در منازل می باشد.
در گذشته به دلیل نبود لباسشویی اتوماتیک اکثر مردم لباس های خود و بچه را با دست می شستند. بعد از حضور گسترده لباسشویی های اتوماتیک، خانوادها از این کار پر مشقت رهایی پیدا کردند اما به دلیل بالا بودن قیمت انرژی، استفاده هر روزه و چندباره از ماشین لباسشویی ال جی اتوماتیک، صرفه اقتصادی نداشت به همین علت لباسشویی با ظرفیت پایین به بازار عرضه شد.
امروزه ماشین لباسشویی های دوقلوی برای شستن لباس های نوزاد وجود دارد که در اوزان 2 الی 3/5 کیلو عمل شستشو را انجام می دهد.
این ماشین لباسشویی اسنوا شستشو را کامل انجام میدهند ولی سیستم آبکشی و خشک کردن لباس را ندارند. البته بعضی از این لباسشویی ها دارای خشک کن هستند ولی اتوماتیک نیست. به عبارتی دارای یک سبدی در داخل ماشین وجود دارد که بعد شستشو، لباسها را داخل سبد مورد نظر قرار می دهند تا آب لباس ها خشک شود. لازم بذکر است به دلیل وزن و حجم لباس نوزاد، آبگیری لباس کار پرزحمتی نیست.
لباسشویی بوش فوق دارای تایمر و برنامه شستشو نیز می باشند که در صورت استفاده از آنها میتوان مصرف انرژی را کاهش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.