انواع ماکارونی در طعم های مختلف

غذای اصلی ایتالیایی متشکل از خمیر تهیه شده از گندم دوروم و آب، اکسترود شده یا مهر شده به اشکال مختلف و معمولاً با پختن یا آب جوش پخته می شود.

آرد برنج یا حبوبات مانند لوبیا یا عدس گاهی به جای آرد گندم برای ایجاد طعم و بافت متفاوت یا به عنوان جایگزین بدون گلوتن استفاده می شود. پاستا غذای اصلی غذاهای ایتالیایی است. قیمت ماکارونی فرمی پیکولی کمی ارزان تر از سایر پاستاها می باشد.

پاستا به روبان ها، طناب ها، لوله ها و اشکال مختلف مختلف تبدیل می شود که در ابتدا برای ویژگی های خاصی مانند توانایی حفظ گرما یا نگهداری سس ها ساخته شده اند.

خمیرها ممکن است با آب اسفناج رنگ آمیزی شوند و ماکارونی سبز تولید کنند. با آب چغندر، و در نتیجه انواع قرمز. و با تخم مرغ، رنگ زرد روشن را اضافه کنید. تخم مرغ اغلب به پاستاهای خانگی اضافه می شود.

پاستاها به دو دسته کلی تقسیم می شوند: خشک شده (pasta seccsa) و تازه (pasta fresca). بیشتر ماکارونی خشک شده به صورت تجاری از طریق فرآیند اکستروژن تولید می شود، اگرچه می توان آن را در خانه تولید کرد.

ماکارونی تازه به طور سنتی با دست تولید می شود، گاهی اوقات با کمک ماشین های ساده. پاستاهای تازه موجود در خواربار فروشی ها به صورت تجاری توسط ماشین آلات در مقیاس بزرگ تولید می شوند. قیمت ماکارونی پنه ریگاته ارگانیک بستگی به عوامل بسیاری دارد.

در فرآوری تجاری، سمولینا مخلوط شده با آب گرم به صورت خمیر سفت و صاف ورز داده می شود و اکسترود می شود. خمیر، در حالی که فشرده و مخلوط می شود، به سمت جلو حرکت می کند، از طریق صفحات سوراخ دار یا قالب هایی که آن را به شکل دلخواه در می آورد، منتقل می شود.

  • منابع:
    1. 10Difference Between Pasta And Macaroni
  • تبلیغات: 
    1. پلاستیک های تولید شده از مواد بازیافتی پوست شکلات
    2. سکانس پخش لباسشویی دلیل عجیب ممنوع الکاری اصغر فرهادی بود
    3. وجود آب در کره ماه امکان زندگی بشریت را نوید می دهد!
    4. کشف یک نامه بسیار قدیمی که درباره بعدهای درونی انسان می گوید!!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.