کنجد را می توان ملکه دانه روغنی دانست

دانه‌های کنجد از تزیین نانها به هنر آشپزی تبدیل شده‌اند، زیرا فرهنگهای آسیایی و خاورمیانه‌ای که آنها را در خود جای داده‌اند، جهانی شده‌اند.

کنجد احتمالاً در جایی در کنجد را با چی بخوریم شبه قاره هند اهلی شده است و احتمالاً در حدود 2000 سال قبل از میلاد از آنجا به بین النهرین گسترش یافته است.

حدود 500 سال بعد به مصر رسید، تا سال 200 قبل از میلاد، چینی ها کنجد را به اندازه کافی کشت می کردند تا آن را به یک محصول اصلی رایج تبدیل کنند.

تا به امروز، در برخی از فرهنگ ها، کنجد مریم گلی به دلیل توانایی آن برای تازه و خوش طعم ماندن برای مدت طولانی، مقاومت در برابر اکسیداسیون و ترشیدگی، به عنوان “ملکه دانه های روغنی” شناخته می شود.

هنگام خرید دانه کنجد، می توانید آن را پوست کنده یا بدون پوست تهیه کنید.

کنجد

پوسته ها پوسته ها یا پوشش های بیرونی دانه هستند. دانه های پوست کنده کنجد این پوشش را برداشته اند و دانه های کنجد بدون پوسته پوسته بیرونی سالمی دارند.

هنگام خرید دانه های کنجد، مرکز فروش دستگاه تست قند خون رایگان ممکن است آنها را سیاه، قهوه ای یا سفید ببینید.

دانه‌های کنجد سیاه و قهوه‌ای نوع بدون پوست (روکش بیرونی در واقع به نوعی قهوه‌ای طلایی است) دانه‌ها هستند، در حالی که دانه‌های کنجد سفید پوست کنده هستند.

دانه‌های کنجد سیاه و قهوه‌ای دارای طعم آجیلی و طعم و عطر کمی شیرین هستند که می‌توانید با برشته کردن آن را تقویت کنید.

دانه های سفید – آنهایی که معمولاً محصولات کشاورزی استان گلستان در یک فروشگاه مواد غذایی غربی پیدا می کنید – طعم ملایم تری دارند.

  • منابع:
    1. What Is Sesame? Explore the Benefits & Uses of Sesame Seeds and Tahini
  • تبلیغات:
    1. میوه و سبزی هایی که خوردن آن شما را شاد نگه می دارد
    2. 5 نمونه از پارچه سازگار با پوست بدن
    3. رنگ که موجب انفجار در یک ساختمان مسکونی شد!!!
    4. کاهش 50 درصدی قیمت طلا خبر ساز شد