کفش جردن سایز ۴۲ که حس اعتماد به نفس را در افراد افزایش می دهد

کفش جردن سایز ۴۲ بخشی از تجهیزات حفاظت فردی است که برای تامین سطح مشخصی از ایمنی پا در برابر خطرات ناشی از انجام هر گونه فعالیت کاری در نظر گرفته شده است.

بر اساس مطالعه ای که در سال 2018 انجام شد، تلفات ناشی از حوادث ناشی از کار در اسپانیا نسبت به سال قبل 5.5 درصد افزایش یافته است، بنابراین داشتن تجهیزات حفاظت فردی با کیفیت بسیار مهم است.

معمولاً کارگران در مورد نوع کفش جردن سایز ۴۲ که باید استفاده کنند تردید دارند از طریق این راهنما شما با رایج ترین انواع کفش های ایمنی که توسط کارگران بسته به سطح ایمنی مورد نیاز آنها استفاده می شود آشنا خواهید شد.

کفش جردن سایز ۴۲ یکپارچه به کفش های صنعتی نیز معروف است این نوع کفش برای استفاده حرفه ای ناحیه پنجه پا را با یک کلاهک ایمنی می پوشاند که در برابر ضربه با انرژی معادل 200 ژول و در برابر فشار با بار 15 کیلونیوتون محافظت می کند.

کفش

نام گذاری برای کفش جردن سایز ۴۲ همه جانبه پایه SB است که بر اساس الزامات اضافی که کفش را پوشش می دهد تقسیم بندی می شود این نوع کفش یکی از پذیرفته‌شده‌ترین کفش‌ها است زیرا برای برق‌کارها، مکانیک‌ها یا صنعتگران از جمله دیگر توصیه می‌شود.

کفش جردن سایز ۴۲ S1 باید در برابر سایش و خوردگی مقاوم باشد در صورتی که کلاهک ایمنی فلزی باشد، باید دارای خواص ضد الکتریسیته ساکن، پاشنه جاذب انرژی و مقاومت در برابر هیدروکربن ها باشد.

در کفش‌های ایمنی S1، کفش‌های ایمنی S1P را پیدا می‌کنیم که رهبر بازار محسوب می‌شوند بیشترین کاربرد آن در فعالیت هایی است که در مکان های خشک مانند کارگاه ها انجام می شود.

علاوه بر این، این نوع از کفش جردن سایز ۴۲ در صورتی که میخ هایی روی زمین وجود داشته باشد که ممکن است خطرآفرین باشد انتخاب مناسبی است.

این به دلیل ضد پنچر بودن کفی آنهاست که علاوه بر ضد لغزش بودن، دارای سیستم ضربه گیر است که باعث کاهش انرژی منتقل شده در هنگام ضربه زدن با پاشنه پا می شود.

با این فرم، ما از آسیب احتمالی که ممکن است در درازمدت به کارگر وارد شود جلوگیری کنیم و همچنین درد آنی ناشی از یک تصادف گاه به گاه را کاهش دهیم.