کارخانه تولید شیشه لمینت تهران به علت تورم ورشکسته شد

در اکثرشیشه لمینت تهران مهمترین تصمیم در مورد بهره وری انرژی، انتخاب شیشه است بر اساس فاکتورهای مختلف طراحی پنجره مانند جهت پنجره، آب و هوا، طراحی ساختمان و غیره، حتی ممکن است بخواهید انواع مختلف شیشه را برای پنجره های مختلف در سراسر خانه خود انتخاب کنید.

قاب پنجره های چوبی عایق نسبتا خوبی دارند اما نیاز به نگهداری منظم دارند اگرچه روکش آلومینیوم یا وینیل نیازهای تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد قاب های چوبی با روکش فلزی ممکن است عملکرد حرارتی کمی پایین تری داشته باشند.

برای اطلاعات دقیق تر در مورد گزینه های لعاب، به بخش مشارکتی ویندوز کارآمد مراجعه کنید تا در مورد خواص خاص و کارایی گزینه های مختلف لعاب اطلاعاتی کسب کنید.

در حالی که تک جداره در ساختمان های قدیمی رایج است تقریباً تمام ساختمان های جدید کارآمد از واحدهای شیشه دو یا سه جداره استفاده می کنند.

شیشه

واحدهای لعاب عایق یا IGUS در طیف وسیعی از خواص بر اساس نوع شیشه انتخاب شده، پوشش های روی شیشه، گاز مورد استفاده برای پر کردن فضای بین شیشه ها و جداکننده هایی که شیشه را نگه می دارند در دسترس هستند.

شیشه پنجره عایق به پنجره هایی با دو یا چند شیشه اطلاق می شود برای عایق کاری پنجره، شیشه های شیشه ای با فاصله از هم قرار می گیرند و به صورت هرمتیکی مهر و موم می شوند و یک فضای هوایی عایق باقی می گذارند.

شیشه های عایق پنجره در درجه اول ضریب U را کاهش می دهند، اما SHGC را نیز کاهش می دهند.

پوشش یک لایه اکسید فلزی یا فلزی از نظر میکروسکوپی نازک، تقریبا نامرئی است که مستقیماً روی سطح یک یا چند صفحه شیشه ای قرار می گیرد.

پوشش کم e ضریب U پنجره را کاهش می دهد و می تواند گذر نور روز و همچنین افزایش گرمای خورشیدی را از طریق سیستم شیشه مدیریت کند.

انواع مختلفی از پوشش‌های کم e طراحی شده‌اند تا امکان بهره‌برداری زیاد خورشیدی، بهره خورشیدی متوسط یا بهره خورشیدی کم را فراهم کنند و همچنین می‌توان آنها را برای کنترل میزان عبور نور مرئی در روز تنظیم کرد.