چینی ها توانستند با کربنات کلسیم طیور ماکارونی درست کنند

مستربچ فیلر ترکیبی از کربنات کلسیم طیور، رزین پلی اتیلن اولیه و سایر افزودنی های پلاستیکی پراکنده است.

این محصول به عنوان مستربچ پرکننده پرکننده برای کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و شکل دادن به محصول نهایی استفاده می شود مستربچ کربنات کلسیم همراه با پلاستیک در دمیدن، اکستروژن، ریسندگی و …

این محصول گرانول است، بنابراین استفاده از آن آسان است و به راحتی با مواد مختلف مخلوط می شود نسبت اختلاط بسته به محصول خاص از 5% تا 50% متغیر است. این نسبت بر اساس تکنولوژی تولید و الزامات کیفی محصول نهایی تنظیم می شود.

با مزایا و کارایی فرآیند تولید، مستربچ پرکننده به طور گسترده ای در تولید محصولات پلاستیکی استفاده می شود به طور معمول در تولید پانل های سقفی، قاب های پلاستیکی، درب های پلاستیکی، لوله های پی وی سی، کابل های برق، فیلم ها، الیاف، قالب گیری بادی و …

 کلسیم

CaCO3 مستربچ پرکننده کربنات کلسیم به طور گسترده در PVC سخت برای تولید لوله های پلاستیکی و پانل های سقفی استفاده می شود.

استفاده از مستربچ پرکننده به افزایش دوام محصول، بهینه سازی براقیت و افزایش عمر محصول کمک می کند.

استفاده از مستربچ پرکننده پلاستیکی در پلی اولفین ها به ایجاد سختی بالاتر، بهبود فرآیندهای تولید و بهینه سازی زمان و هزینه کمک می کند.

مستربچ ller به طور گسترده در تولید از لایه های نازک تا ورق های ضخیم، افزایش خواص شیمیایی و بهبود بهره وری استفاده می شود. مستربچ فیلر به کاهش هزینه ها، افزایش سختی و دوام برای محصول کمک می کند.

فناوری تولید فیلم در ساخت طیف وسیعی از محصولات پلاستیکی، از فیلم‌های پلاستیکی اکسترود شده، لوله‌های ریخته‌شده و همچنین ورق‌های مقاوم در برابر حرارت استفاده می‌شود.

استفاده از رزین های پلاستیکی در تولید فیلم های پلاستیکی تهویه با سوراخ کوچک در امور نظافتی موثر است.

استفاده از مستربچ پرکننده در تولید محصولات قالبی باعث افزایش سختی، دوام و صرفه جویی در هزینه می شود.