چسب صنعتی 8888 که سبب کلاهبرداری چند میلیونی شد

یک سر چسب صنعتی 8888 شامل یک دریچه است که به طور متناوب اجازه می دهد تا چسب را به یک درگاه تخلیه برای اعمال بر روی مواد ورق که نسبت به سر حرکت می کند، تحویل دهد.

در پایین دست درگاه جهش در جهت حرکت نسبی، با یک فرورفتگی پلکانی و یک منبع فشار کم به شکاف متصل شده است که به وسیله آن رزوه‌های چسبی که پس از توقف تحویل چسب به درگاه جهش ایجاد می‌شوند، کشیده می‌شوند به سمت بالا دور از مواد ورق.
این اختراع مربوط به دستگاهی برای استفاده متناوب از چسب به مواد متحرک، به ویژه ورق بسته بندی مواد است.

در ماشین‌های بسته‌بندی که بسته‌هایی را از تکه‌های برش جداگانه مواد ورق تشکیل می‌دهند، باید نوارهایی از چسب دقیقاً مشخص شده روی این قطعات اعمال شود.

استفاده از چسب در سیستم‌های بسته‌بندی اتوماتیک قبلاً با غلتک‌های چسب یا در مورد استفاده از چسب‌های ذوب حرارتی، با اجکتورهای چسب انجام می‌شد.

چسب

اجکتورهای چسب قبلی این عیب را داشتند که پس از قطع شدن جریان چسب با بستن جت بین نازل اجکتور و مهره چسب روی قطعه بسته بندی، نخ های چسب تشکیل می شوند و این نخ ها بر روی قطعه بسته بندی رسوب می کنند و مسئول هستند.

به منظور جلوگیری از تشکیل رزوه های چسب فوق الذکر پیشنهاد شده است، به عنوان مثال به درخواست ثبت اختراع جمهوری فدرال آلمان سر مراجعه کنید.

اجکتور چسب در مدت زمان کمتر از 1/100 ثانیه خاموش شود که مطمئناً تشکیل نخ را از بین می برد با این حال، اجرای این روش در ماشین‌های بسته‌بندی که با سرعت‌های مختلف کار می‌کنند، دشوار است زیرا خاموش شدن سریع تنها از نظر مکانیکی به صورت همزمان با دستگاه امکان‌پذیر است.

علاوه بر این، پیشنهاد شده است، به عنوان مثال به درخواست ثبت اختراع جمهوری فدرال آلمان منتشر شده سری مراجعه کنید.

پس از بسته شدن چسب اجکتور، چسب مکیده شود. با این حال، از تشکیل نخ به این روش به طور قابل اعتمادی جلوگیری نمی شود.

هدف از اختراع حاضر ارائه دستگاهی برای استفاده از چسب است که به طور قابل اعتمادی از چسباندن ناخواسته قطعات بسته بندی جلوگیری کند.