پوشیدن حوله استخری آذرریس مانع افسردگی میشود

حوله استخری آذرریس به سلیقه شما می توانند در انواع مختلفی از مواد موجود باشند اکثر حوله‌های استاندارد از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند که معمولاً نسبت به حوله‌های پنبه‌ای جاذب کمتری دارند و نرمی کمتری دارند اما گزینه‌ای ارزان‌تر هستند.

گزینه لوکس تر، پنبه مصری است که از پنبه با کیفیت ترین ساخته شده است. آنها به دلیل داشتن حلقه های بلند و ضخیم جذب بیشتری دارند با این حال این راحتی قیمت دارد و آنها گران ترین حوله ها هستند، بنابراین اگر می خواهید خودتان را درمان کنید، روی آنها سرمایه گذاری کنید.

جایگزین دیگر حوله های سوپیما است که به عنوان پنبه پیما شناخته می شود این حوله ها از همان گیاهی است که برای پنبه مصری استفاده می شود اما این محصولات در جنوب غربی ایالات متحده رشد می کنند.

پنبه پیما به دلیل قوی و جاذب بودن معروف است همچنین به دلیل الیاف بلند بادوام است و احتمال کمتری دارد که پرز تولید کنند.

حوله های پنبه ای ترکیه از الیاف پنبه ای بسیار بلند مشابه حوله های پنبه ای مصری ساخته شده اند با این حال آنها کمی کمتر جاذب هستند، اما همچنان ضخیم و مجلل هستند.

حوله

بنابراین این ماده برای آب و هوای گرم با رطوبت بیش از حد مناسب است.

حوله های 100٪ بامبو چندان رایج نیستند و ترکیب بامبو و پنبه اغلب محبوب تر است بامبو ماده ای انعطاف پذیر و بسیار جاذب است.

اگر به اطمینان بیشتر نیاز دارید، گیاه بامبو ضد باکتری است و در محیطی عاری از آفت رشد می کند.

حوله میکروفیبر یک نوآوری نسبتاً جدید است. هم سبک هستند و هم جاذب. میکروفیبرها عمدتاً پلی استر را با لمس الیاف پلی آمید ترکیب می کنند تا حوله ای ایجاد کنند که می تواند گرد و غبار، کثیفی، پوست خشک، آرایش و چربی را بدون مواد شیمیایی جذب کند.

هنگامی که حوله های خود و مواد آنها را شناختید، وقت آن است که تصمیم بگیرید به چه تعداد احتمال نیاز دارید بسته به تعداد ساکنان خانه، شما باید تقریباً دو ملحفه حمام، دو حوله حمام و دو دستمال صورت برای هر نفر داشته باشید.

به این ترتیب آنها می توانند همیشه یکی را در دست داشته باشند وقتی دیگری در لباسشویی است بهتر است مجموعه‌ای از حوله‌ها را بخرید که هر یک از این انواع حوله را ارائه می‌دهند.

از نظر حوله دستی، شما معمولاً از یک حوله برای هر حمام استفاده می کنید اما مطمئن شوید که به دلیل شستشوی لباس یا اگر مهمان دارید، دوباره مقدار زیادی حوله دارید.