پسری با کفش شاهین مردانه خودکشی کرد

کفش شاهین مردانه در ورزش نیز نقش بسزایی دارد.با طراحی، کفش‌های ورزشی نیازهایی را که ورزش از بازیکنان خود می‌خواهد برآورده می‌کند.

بنابراین متوجه می‌شوید که کفش‌های ورزشی معمولاً عملکرد بیشتری نسبت به مد دارند با این حال، این بدان معنا نیست که این نوع کفش ها نیز نمی توانند شیک باشند!

باله نوعی رقص است که نیاز به دقت و تکنیک زیادی دارد برای اجرا رقصندگان باله نمی توانند هر نوع کفشی را بپوشند آنها باید کفش باله بپوشند.

برخی کفش های باله را «دمپایی باله» نیز می نامند در مقایسه با انواع دیگر کفش ها، کفش های باله بسیار سبک وزن هستند.

کفش‌سازان برای انجام حرکات پیچیده‌ای که بالرین‌ها باید انجام دهند طراحی شده‌اند، از بوم یا ساتن برای رویه کفش استفاده می‌کنند.

کفش

زیره آن نیز انعطاف پذیر و نازک است بیشتر کفش های باله به رنگ پوست هستند. به این ترتیب کفش ها از عملکرد منحرف نمی شوند.

کفش پوینت یک نوع خاص از کفش باله است. کفش های Pointe دارای یک پد پنجه در بین پا و جعبه پنجه هستند در حالی که بالرین به صورت پوینت یا روی نوک انگشتان پا می رقصد، پد انگشت پا پشتیبانی می کند.

یکی از محبوب‌ترین انواع کفش، کفش‌های ورزشی بسکتبال است برخی از کفش‌های بسکتبال طرح‌های ساده‌ای دارند در حالی که برخی کاملاً پر زرق و برق هستند آنها برای انتخاب پوشاک غیر رسمی نیز محبوب هستند.

با این حال، از آنجایی که زمین بسکتبال می تواند شدید باشد، کفاشیان این کفش ها را برای مقاومت در برابر گرمای بازی طراحی کردند بسکتبالیست‌ها اغلب مجبورند بپرند، لغزش کنند و در سراسر زمین بدوند.

به همین دلیل، کفاش ها رویه این کفش ها را حجیم تر می کنند این کار مچ پا را بالشتک می کند و برای جلوگیری از آسیب، ثبات را فراهم می کند.

کفش هایی که برای ورزش در فضای باز در نظر گرفته شده اند کمی متفاوت از اکثر انواع کفش هستند کفش های بیسبال دارای گیره یا گل میخ در زیره هستند.

بازیکنان بیسبال اغلب مجبورند در زمین های مختلف بدود چه باران ببارد یا نه، گل می تواند لغزنده شود گیره ها کشش را فراهم می کنند تا بازیکنان کمتر در زمین سر بخورند.