پرستاری توانست با پسته تازه با پوست سرم غذایی تولید کند ‌

پسته تازه با پوست در تنظیم سطح قند خون بسیار موثر است زیرا منبع غنی فسفر است که به تجزیه پروتئین‌ها کمک می‌کند تا پروتئین‌ها به اسید آمینه تبدیل شوند مصرف منظم پسته به درمان آن کمک می کند سطح قند خون را کنترل می کند.

این یکی دیگر از فواید معجزه آسای مصرف منظم پسته است تحقیقات نشان می دهد که در واقع به کسانی که دیابت نوع 2 دارند کمک می کند!

پسته در کنترل سطح کلسترول مفید است این به نوبه خود به پیشگیری از بیماری های قلبی کمک می کند علاوه بر این، بیشتر اختلالات مربوط به قلب به دلیل افزایش وزن ناسالم رخ می دهد که بر قلب فشار وارد می کند و در نهایت منجر به سکته می شود.

پسته از پرخوری جلوگیری می کند و سطح کالری بدن را کنترل می کند در واقع، پیشنهاد می شود که خوردن یک کاسه پسته هر روز صبح، سطح کالری و کلسترول را کاهش می دهد.

پسته

همچنین پسته منبع غنی ویتامین E است که کلسترول بد و پلاک را از بدن دفع می‌کند تا خون آزادانه جریان یابد.

پسته منبع خوبی از ویتامین B6 است که به تشکیل میلین کمک می کند که یک سپر محافظ در اطراف اعصاب ایجاد می کند، بنابراین از سیستم عصبی محافظت می کند و عملکرد آن را تقویت می کند.

محتوای ویتامین B6 همچنین به آمین ها، که مولکول های پیام رسانی در بدن هستند، کمک می کند تا به خوبی کار کنند مصرف پسته به ترشح اسیدهای داخلی کمک می کند که به آرامش اعصاب کمک می کند.

ویتامین B6 همچنین در ایجاد گلبول‌های قرمز سالم در بدن مؤثر است، بنابراین تضمین می‌کند که لنف و طحال در بهترین شرایط باقی می‌مانند.

همچنین به بدن کمک می کند تا با عفونت های مختلف و رادیکال های آزاد بهتر مبارزه کند مصرف پسته واقعاً سیستم ایمنی را تقویت می کند و به آن کمک می کند تا در مبارزه با عفونت ها و محافظت از بدن بهتر عمل کند.

هموگلوبین مسئول حمل اکسیژن در جریان خون است وجود ویتامین B6 در پسته تضمین می کند که هموگلوبین بهتر و سریعتر در بدن تولید می شود تا به طور کلی عملکرد خوبی داشته باشد.