هل سبز در بازار امروز  راز قتل خانوادگی را آشکار کرد

هل سبز در بازار امروز دارای خواص ضد استفراغ است که می تواند به استفراغ خفیف و حالت تهوع کمک کند هنگامی که استفراغ با طعم ترش و سوزش خارج شود مفیدتر است.

بنابراین اگر در سفر تمایل به بیماری حرکت دارید، اکنون می دانید که چرا باید هل را در کیت مسافرتی خود نگه دارید.

هل دارای خواص ضد میکروبی قوی است که علاوه بر رعایت بهداشت دهان و دندان می تواند به رفع بوی بد دهان برای همیشه کمک کند.

فیتوکمیکال موجود در روغن هل، سینئول، یک ضد عفونی کننده قوی است که به دلیل کشتن باکتری های ایجاد کننده بوی بد دهان و جلوگیری از پوسیدگی و پوسیدگی دندان شناخته شده است.

هل

یک مطالعه اخیر شواهدی ارائه می دهد که عصاره میوه و دانه هل از طریق خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی ممکن است عوامل درمانی مورد علاقه در برابر عفونت های پریودنتال باشند.

هل دارای خواص ضد سرفه و موکولیتیک است که به کاهش تولید مخاط و دفع سرفه و سرماخوردگی از بدن کمک می کند گردش خون در ریه ها را افزایش می دهد و به بهبود عملکردهای تنفسی کمک می کند.

هل به عنوان یک سم زدایی قوی برای بدن عمل می کند سموم خون را کاهش می دهد و با ایجاد دیورز خفیف، دفع این سموم را افزایش می دهد شواهد نشان می دهد که اسانس ها و فیتوکمیکال های موجود در هل دارای اثرات سم زدایی هستند.

هل به عنوان یک درمان طبیعی می تواند به افرادی که می خواهند نیکوتین را ترک کنند نیز کمک کند جویدن غلاف هل 4 تا 6 بار در روز میل به نیکوتین، بیقراری، تحریک پذیری، بی حوصلگی و اضطراب را کاهش می دهد همچنین کیفیت خواب را بهبود می بخشد و از افسردگی جلوگیری می کند.

علاوه بر اصلاح سبک زندگی مورد نیاز در رژیم غذایی، ورزش، خواب و استرس، گیاهانی مانند هل به عنوان عوامل حمایت کننده برای کمک به مبارزه با بیماری ها عمل می کنند.

هل دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که می تواند کمک کند یک متاآنالیز نشان داد که مصرف هل سبز به طور قابل توجهی سطوح تری گلیسیرید را کاهش می دهد که ممکن است نقش غیرمستقیم در بهبود علائم بالینی در بیماری های دارای اختلالات متابولیک داشته باشد.