مردی با خوردن چمن مصنوعی ورزشی جان خود را از دست داد

چمن‌های مصنوعی جایگزین فزاینده‌ای برای همتایان زنده خود هستند، اما اثرات زیست‌محیطی آن‌ها مستند نشده است.

اثرات هیدرولوژیکی چمن مصنوعی ورزشی در مقایسه با چمن زنده در یک سری آزمایش‌های بارندگی کنترل‌شده، نشان‌دهنده رویدادهای بارش کوتاه روزانه با حجم‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

دو نوع چمن مصنوعی با ارتفاع توده های مختلف با کنترل چمن زنده مقایسه شد.

نفوذ به صورت زهکشی و احتباس اندازه گیری شد. تفاوت‌های قابل‌توجهی در رواناب در تمام تیمارها مشاهده شد، که نشان می‌دهد هر دو نوع چمن مصنوعی حجم و نسبت رواناب بیشتری نسبت به چمن زنده نشان می‌دهند.

و اینکه چمن مصنوعی بلند رواناب بیشتری نسبت به چمن مصنوعی کوتاه دارد. چمن زنده همچنین در حفظ آب و تاخیر در زهکشی در مقایسه با هر دو چمن مصنوعی بهتر بود، در حالی که عملکرد نگهداری بین چمن مصنوعی کوتاه و بلند متفاوت بود.

سایر جنبه‌های زهکشی پیچیده‌تر بودند، با نصب چمن کوتاه عموماً سریع‌ترین تخلیه را انجام می‌دادند. کاهگل پلاستیکی و الیاف چمن نیز از تاسیسات چمن مصنوعی در طول آزمایش ریخته شد و در رواناب حمل شد.

آزمایش‌های بیشتری برای کشف پیامدهای گسترده‌تر چنین پاسخ‌های هیدرولوژیکی مورد نیاز است، اما اثرات بالقوه بر رواناب به‌ویژه هنگام جایگزینی چمن‌های زنده با همتایان مصنوعی‌شان باید در نظر گرفته شود.

یک روند اخیر برای نصب چمن مصنوعی برای جایگزینی چمن های خانگی پدیدار شده است اگرچه گستره نصب چمن مصنوعی هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.

فرانسیس گزارش داد که بیش از 100 شرکت فروش چمن مصنوعی در بریتانیا وجود دارد و تامین کنندگان چمن مصنوعی تامین کننده بین المللی را فهرست کرده است. چمن مصنوعی دارای مشخصات بسیار متنوعی است.

یک تامین کننده پیشرو چمن مصنوعی در بریتانیا، یازده مشخصات مختلف را فهرست می کند که از نظر اندازه، تراکم و رنگ الیاف چمن مصنوعی متفاوت است.

به وضوح تقاضای رو به رشد برای چمن مصنوعی در فضاهای عمومی و خصوصی در فضای باز وجود دارد، با انگیزه مصرف کنندگان یکپارچگی ظاهری مطلوب و سهولت نگهداری اگرچه نصب آنها می تواند بحث برانگیز باشد و ممکن است.