ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل tfu 85402 wt

ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما

ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما با چرخش موتور 1400 در در دقیقه و 21 برنامه شستشو به بازار ارائه می شوند. این سری از لباسشویی ها دارای ظرفیت دیگر بالا و قابلیت ها و امکانات بی نظیر هستند.

منظور از ظرفیت 8 کیلو یعنی چی؟

این سئوال شاید در ابتدا سئوال بی معنی باشد اما خیلی مهم است. ظرفیت لباسشویی براساس لباس خیس تعیین می شود نه لباسهای خشک. متاسفانه برخی از مصرف کنندگان هر چه لباس دارند را درون لباسشویی می ریزند و این باعث می شود تا بعد از مدتی لباسشویی به صدا در بیاید. برای شستن لباس باید 8 کیلو لباس خیس را در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای استفاده از حداکثر ظرفیت می توانید تا 6 کیلو لباس را درون لباسشویی قرار دهید که البته این هم بستگی دارد به نوع لباس. مثلا وزن پالتو را نمی توان با لباس زیر یا پیراهن مقایسه کرد

امکانات کاربردی ماشین لباسشویی پاکشوما:

از همه‌ی این مباحث که بگذریم به امکانات دستگاه میرسیم. لباسشویی خوش خرید پاکشوما به آپشن هایی هم مجهز است. یکی از این آپشن ها قابلیت تنظیم دمای آب از ۲۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد است تا بسته به سلیقه انتخاب شود. داشتن قابلیت قفل کودک، از تغییر تنظیمات دستگاه توسط کودک بازیگوشتان جلوگیری میکند. داشتن ورودی آب سرد و گرم در برخی از مدل ها علاوه بر راحتی شستشو، در مصرف انرژی هم صرفه جویی میکند. داشتن قابلیت تاخیر در زمان شستشو این امکان را به شما میدهد تا ماشین لباسشویی را از ۱ تا ۲۴ ساعت به حال خود بگذارید تا کار خود را انجام دهد. سیستم آبکشی اضافه البسه هم برای آبگیری بهتر و خشک شدن لباس کاربرد دارد.

داشتن قابلیت اتو کشی آسان هم همان چیزی است که خانم های خانه دار به دنبال آن هستند و این آپشن در ماشین لباسشویی پاکشوما یافت میشود. همینطور میتوانید دور خشک کن را هم به صورت دلخواه از ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور تنظیم نمایید. برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان، یک برنامه بسیار مقرون بصرفه است که میزان مصرف انرژی را با انجام فرایندی خاص کم میکند. در انتهای کار هم قابلیت شستشوی اتوماتیک دیگ لباسشویی فعال شده و دیگ شستشو داده میشود تا از کثیفی پاک شود. از دیگر ویژگی هایی که در اینجا لازم به ذکر آن هستیم، طلق محافظ روی درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی است.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل tfu 85402 wt

ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما

ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

قطعات به کار رفته در یک محصول تاثیری زیادی در کیفیت آن دارد به همین علت این که موتور ماشین لباسشویی پاکشوما استیل ساخت کجاست بسیار حائز اهمیت است. برند پاکشوما جزو برند هایی است که با استفاده از تجارب برند هایی مانند پاکشوما و سامسونگ سعی کرده قطعات تولیدی خود را به کیفیتی بالایی برساند و همواره از خرید قطعات از کشور های دیگر اجتناب کرده، به همین سبب ماهیت این برند را می توان تماما ایرانی دانست.

تولید صفر تا صد قطعات لباسشویی پاکشوما داخل کشور:

بسیاری از برند های لوازم خانگی ایرانی قطعاتی مانند موتور را از کشور های دیگر تهیه می کنند و در کارخانه های خود صرفا کار مونتاژ را انجام می دهند، اما برند پاکشوما با تولید صفر تا صدی قطعات محصولات خود هم کیفیت بالاتری را رغم زده و هم پشتیبانی و تعمیر را راحت تر و سریع تر کرده. داخلی بودن قطعات لباسشویی پاکشوما به شما کمک میکند تا در هنگام بروز خرابی و نیاز به تعمیرات قطعات یدکی را در دسترس خود داشته باشید.

طراحی ظاهری لباسشویی ۸ کیلویی پاکشوما:

لباسشویی پاکشوما مدل های متنوعی دارد. هر کدام از این مدل ها طراحی منحصر بفردی دارد و بسته به سلیقه مصرف کننده انتخاب و خرید میشوند. در مدل های جدید که این شرکت ارائه داده است، اندازه درب ها بزرگتر شده و اصطلاحا درب فضایی نامیده شده اند.

این درب ها به رنگ مشکی و با دهانه بزرگتر از قبل هستند تا ورود و خروج لباس ها راحت تر صورت گیرد. ابعاد ماشین لباسشویی پاکشوما به میزان ظرفیت آن بستگی دارد. هر چه گنجایش دیگ لباسشویی بیشتر باشد، ابعاد آن نیز تا حدودی بیشتر میشود. بدنه بیرونی ماشین لباسشویی را معمولا از ورق فلزی می‌سازند. ورق را پس از شستشو و زدن مواد ضد زنگ به آن، در کوره پخت مواد ضد زنگ تا ۱۸۰ سانتیگراد حرارت می‌دهند. آنگاه دستگاه الکترواستاتیک بدنه را بطور یکنواخت رنگ آمیزی می‌کنند. بدنه یا شاسی نگه دارنده و محافظ اصلی، قسمتهای الکتریکی و مکانیکی ماشین به شمار می‌رود. در لباسشویی‌های جدید بدنه را بلندتر میسازند یا مخزن اصلی را بالا قرار می‌دهند تا هنگام کار با ماشین نیاز به خم و راست شدن زیاد کدبانو نباشد.

قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار یکی از مزیت های ماشین لباسشویی ال جی اصل، داشتن تکنولوژی اضافه کردن لباس است. در مواقعی که فراموشی به سراغتان آمده است و یادتان رفته که لباسی را داخل دیگ لباسشویی بیاندازید، میتوانید با زدن دکمه استپ، فرایند شستشو را متوقف کرده و لباس را به دیگ لباسشویی اضافه نمایید و دوباره دکمه شروع را بزنید تا از همان برنامه قبلی، شستشو ادامه یابد. این هم سیستم جالبی بودن که کمپانی پاکشوما بر روی لباسشویی های خود اضافه کرده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل tfu 85402 wt

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل tfu 85402 wt لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل TFB-85402 با موتور یونیورسال از جدیدترین لباسشویی های 1400 دور با گرید انرژی +++A، ضد چروک با دکمه های لمسی و کنترل کف خودکار است.

شرکت پاکشوما لباسشویی های جدید خود را در اوزان 8 و 9 کیلویی وارد بازار کرده است. پنل دیجیتال جدیدی روی این لباسشویی نصب شده که ظاهر آن را به نسبت لباسشویی های قدیمی تغییر کلی داده است. برنامه های این لباسشویی 16 عدد با 4 برنامه کمکی می باشد. یکی از فناوریهایی که در صرفه جویی در مصرف پودر لباسشویی تاثیر دارد کنترل خودکار کف است.

لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل TFB-85402:

گارانتی این محصول 24 ماه به علاوه 12 سال گارانتی تعویض موتور دارد. برنامه شستشوی 15 دقیقه ای برای شستن لباس در کمترین زمان به شما کمک می کند تا لباس شما برای پوشیدن آماده گردد. از این برنامه برای لباسهای خیلی کثیف استفاده نکنید. یکی دیگر از فناوریهای این لباسشویی، سیستم ضد چروک است که نمی گذارد لباس های شما چروک گردد. از دیگر کارایی های لباسشویی این است که می توانید لباس جا مانده را در وسط شستشو اضافه یا کم کنید. تعداد برنامه های لباسشویی 85402 که برای انواع لباس های در نظر گرفته شده است 20 برنامه است.

در کنار آشنایی با ماشین لباسشویی پاکشوما، شما می توانید محصولی به نام لباسشویی اسنوا جدید را هم نیز مشاهده نموده که هم کارایی با این نوع محصول می باشد و کارکردی مشابه دارند.

ویژگی های لباسشویی پاکشوما TFU-85402این لباسشویی دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و 4 برنامه کمکی میباشد که جمعا 20 برنامه برای انواع شستشو های شما در نظر گرفته شده است.

درب این لباسشویی دارای روکش کاوری و دستگیره بسیار زیبا و ارگونومی میباشد که جدا از جلو زیبای که به دستگاه داده است از نظر راحتی در باز و بسته شدن نیز بسیار فوق العادست.