ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 از سری دستگاه های با کیفیت و مدرن میباشد که دارای ظرفیت 8 کیلوگرم است.این لباسشویی با ظرفیت خوبی که دارد برای خانواده های با جمعبت بالا مناسب است ظاهر این دستگاه بسیار زیبا بوده و آشپزخانه شما را زیبا خواهد داد.

قیمت لباسشویی سامسونگ ۱۲ کیلویی از جمله مواردی است که برای کاربران مهم است.به همین دلیل برای مقایسه انواع لباسشویی راهنمای خرید لباسشویی را برای شما قرار داده ایم.

لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ از نوع دستگاه های اتوماتیکی است که دارای موتور پر قدرن اینورتر دیجیتال میباشد.این موتور ها مصرف انرژی کمی دارد و دارای رتبه انرژی A+++ میباشد.دور موتور این دستگاه ارزشمند 1200 دور در هر دقیقه است که در حالت ماشین لباسشویی سامسونگ ۶ کیلویی میزان خشکی خوبی را برای لباس ها به همراه دارد.

این دستگاه دارای برنامه هایی جهت شستشوی البسه میاشد.زمانی که لباس ها را با آب سرد میشویید در مصرف انرژی صرفه جویی میکنید.با شستن حجم عظیمی از لباس‌ها در دماهای پایین با استفاده از فناوری حباب‌ساز Eco Bubble‎”‎” در مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی میشود. حباب‌ها با سرعت بالا، بنابراین سریعاً به داخل لباس نفوذ کرده و لکه های روی لباس را با قدرت پاک میکند.

سیستم لکه زدایی قوی در لباسشویی سامسونگ 6 کیلویی تنها با لمس یک دکمه فناوری فعال میشود. این قابلیت کمک می‌کند تا انواع لکه‌های کثیف روی لباس را از بین ببرد. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و در تنیجه لکه‌ها عملاً مقاومت خود را از دست میدهد و از بین می‌روند.

لباسشویی سامسونگ ویتنام از جلو باز شده و دارای دهانه بزرگ جهت ورود و خروج راحت تر البسه میباشد.کودک بازیگوش شما ممکن است تنظیمات دستگاه شما را با دستکاری تغییر دهد اما شرکت سامسونگ ویژگی قفل کودک را در این لباسشویی قرار داده است که به راحتی میتوانید آن را فعال کنید.