ماشین لباسشویی بوش ترکیه سری 2

ماشین لباسشویی بوش ترکیه سری 2 وسیله ای خانگی است که برای شستشوی لباس ها استفاده می شود. در سایت ها و نمایندگی های معتبر ما می توانید باکیفیت ترین و مرغوب ترین ماشین لباسشویی را برای خودتان پیدا کنید و از آن نهایت استفاده را برای شستن عالی لباس های خود داشته باشید، ماشین لباسشویی بوش مرغوب ترکیه سری ۲ تضمینی ارائه می شود و ضمانت نامه معتبری را دارا بوده است.

ماشین لباسشویی بوش ترکیه سری 2

ماشین لباسشویی ترکیه

ماشین لباسشویی ترکیه ماشین لباسشویی ترکیه ماشینی است که برای شستن انواع لباس ها بدون هیچ گونه تلاش فیزیکی استفاده می شود. با ماشین لباسشویی نیازی نیست لباس ها را با دست مالش دهید یا فشار دهید تا آب از آن خارج شود. ماشین لباسشویی ممتاز ترکیه، به عنوان لباسشویی یا به طور ساده شستشو دهنده نیز نامیده می شود. ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که لباس های خود را به طور خودکار بدون نظارت بر عملکرد آن بشویید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس ها را در دستگاه قرار دهید و حالت شستشو را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی نمونه ترکیه، به طور خودکار مقدار آب و مواد شوینده مورد نیاز را دریافت می کند و همچنین به طور خودکار تایمر شستشو، آبکشی و خشک کردن را بر اساس حالت انتخابی و مقدار لباس تنظیم می کند. بسته به موقعیت بارگیری لباس در ماشین لباسشویی، دو نوع ماشین لباسشویی وجود دارد: ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو. هر دوی اینها در زیر توضیح داده شده است:

ماشین لباسشویی با بارگیری از بالا: در این ماشین لباسشویی لباس ها از بالای ماشین لباسشویی بارگیری می شوند. در قسمت بالایی یک پوشش وجود دارد که به بارگیری و تخلیه لباس ها در ظرف گرد کمک می کند که عملکرد ماشین لباسشویی و همچنین آبکش و خشک کن در ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را انجام می دهد. ماشین لباسشویی با درب بالا برای افرادی ترجیح داده می شود که نمی خواهند بدن هنگام بارگیری لباس ها در ماشین خم شوند. این ماشین لباسشویی بیشتر از ماشین لباسشویی درب جلو در بسیاری از نقاط جهان استفاده می شود.

ماشین لباسشویی درب جلو: در این ماشین لباس ها از جلو بارگیری می شوند. بررسی‌ها نشان داده است که ماشین‌های لباسشویی درب جلو، انرژی الکتریکی، آب و مواد شوینده کمتری مصرف می‌کنند و همچنین نتایج شستشوی بهتری نسبت به ماشین‌های لباسشویی با درب بالا دارند.برنامه هایی مانند شستشوی ظریف، شستشوی رنگی یا قبل از خیس کردن، یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی، به ویژه ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک است که به شما این امکان را می دهد که چگونه لباس های خود را بشویید. اگر به دمای خاصی نیاز دارید یا با پارچه خاصی می‌شویید، برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا شرایط شستشوی بهینه را برای نیازهای لباس‌های خود از انتخاب دمای مناسب شستشو تا تنظیم زمان شستشو پیدا کنید.

ماشین‌های لباسشویی زیادی در بازار وجود دارد، و ماشین لباسشویی که انتخاب می‌کنید واقعاً به استفاده شما از ماشین لباسشویی و همچنین عواملی مانند هزینه و راحتی بستگی دارد. یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، همانطور که از نامش مشخص است، همه کارها را به طور خودکار با فشار یک دکمه انجام می دهد. ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ممکن است یک قدم بالاتر از شستشوی دستی باشد، اما ممکن است لازم باشد بخشی از این فرآیند را خودتان انجام دهید، مانند انتقال لباس های خیس به داخل خشک کن چرخشی.

یکی از چیزهایی که در مورد ماشین لباسشویی باید بدانید این است که وقتی صحبت از ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک می شود، شما دو نوع ماشین لباسشویی دارید – یکی که از بالا باز می شود، به نام ماشین لباسشویی با بار بالا، و دیگری که از بغل باز می شود. یک ماشین لباسشویی درب جلو هر دو ماشین لباسشویی ویژگی های خاص خود را به همراه مزایا و معایب خود دارند.

بهتر است از یک لوله کش برای نصب ماشین خود استفاده کنید، اما قبل از هر چیز باید بدانید ماشین لباسشویی خود را کجا قرار دهید. با در نظر گرفتن ابعاد ماشین لباسشویی در کنار نیازهای لوله کشی آن، به خصوص اینکه ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک نیاز به آبرسانی مداوم دارند. ماشین لباسشویی خود را وصل کرده و راه اندازی کنید و قبل از زدن دکمه روشن، مطمئن شوید که تمام لوازم الکترونیکی و لوله ها ایمن هستند.

ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین لباسشویی بوش سری 2 در بازارهای اروپایی، سهم بازار ماشین‌های لباسشویی درب جلو 90 درصد است، در حالی که ماشین‌های لباسشویی با درب بالا تنها 10 درصد است. در مقابل، ایالات متحده سهم بازار 65٪ برای بارگیری از بالا و 35٪ برای ماشین لباسشویی درب از جلو را دارد.بسته به مجموع ویژگی های اتوماتیک موجود در ماشین لباسشویی بوش سری 2، ماشین های لباسشویی با درب بالا نیز به صورت زیر طبقه بندی می شوند: ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک. بیایید جزئیات این دو را ببینیم:

1) ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک: دارای وان یا ظروف جداگانه برای ماشین لباسشویی و خشک کن است. دو تایمر جداگانه وجود دارد که زمان شستشو و خشک کردن را تنظیم می کند. برای شستن لباس ها باید لباس ها را در ظرف شستشو قرار دهید، مقدار کافی آب و مواد شوینده بریزید و سپس تایمر را تنظیم کنید. پس از مدت زمان مشخص شده، ماشین لباسشویی متوقف می شود. می‌توانید لباس‌ها را درآورید و در آفتاب خشک کنید یا با تنظیم زمان مناسب، آن‌ها را تا حدودی در ظرف خشک‌کننده خشک کنید.

2) ماشین تمام اتوماتیک: در ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک تنها یک وان وجود دارد که به عنوان ماشین لباسشویی، آبکشی و همچنین خشک کن عمل می کند. بسته به تعداد لباس یا وزن لباس، دستگاه مقدار کافی آب و مواد شوینده را به صورت خودکار دریافت می کند و تایمر را برای شستشو و خشک کردن خودکار تنظیم می کند. فقط کافی است اتصال آب را فراهم کنید، مواد شوینده را هر چند وقت یکبار در فضای نگهداری آن قرار دهید و لباس ها را بگذارید، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک بقیه کارها را به صورت خودکار انجام می دهد.

یک طبل داخلی این جایی است که وقتی برای شستن آماده هستید لباس ها را قرار می دهید. متوجه خواهید شد که وقتی آن را لمس می کنید کمی می چرخد ​​و سوراخ های زیادی در درام ایجاد می شود. اینها اجازه می‌دهند آب وارد شود و لباس‌ها را بشوید.

طبل بیرونی. هنگامی که به داخل واشر نگاه می کنید این امر مشخص نیست، اما درام دیگری وجود دارد که در حین چرخش درام داخلی یا همزن، آب را نگه می دارد. این قسمت کاملاً ضد آب است تا از نشت دستگاه شما در تمام حمام یا آشپزخانه جلوگیری کند!ترموستات و المنت گرمایشی. اینها دمای آب را کنترل می کنند و آب را تا دمای مشخص شده گرم می کنند. پمپ با این کار آب پس از شستشو از درام خارج می شود. برنامه نویس، این کار ماشین لباسشویی را در تمام مراحل از شستشو تا آبکشی و خشک کردن چرخشی کنترل می کند