لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی اکوبابل

لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی اکوبابل وسیله ای است که زندگی مدرن نمی تواند بدون آن کار کند.

آنها بدون زحمت از میان انبوه لباس‌های شسته شده عبور می‌کنند و می‌توانند با طیف وسیعی از لباس‌ها و پارچه‌ها سروکار داشته باشند.

لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی اکوبابل

لباسشویی 8 کیلویی اکوبابل

لباسشویی 8 کیلویی اکوبابل لباسشویی 8 کیلویی اکوبابل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

1تمیز کردن قدرتمند

فناوری EcoBubble تمیز کردن قدرتمندی را حتی در دماهای پایین ارائه می دهد.

مواد شوینده به حباب تبدیل می شود، بنابراین به سرعت به پارچه نفوذ می کند و کثیفی را به راحتی پاک می کند، در حالی که از پارچه محافظت می کند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

وقتی صحبت از تمیز کردن عمیق به میان می‌آید، همه ماشین‌های لباسشویی به خوبی کار نمی‌کنند. بنابراین خوب است بدانید که Hygiene Steam در ماشین لباسشویی سامسونگ شما چیزهایی را که می‌بینید و نمی‌توانید باکتری‌ها، گرده‌ها، کنه‌های گرد و غبار و موارد دیگر را از بین می‌برد.

بخار به سمت بالا آزاد می شود تا مطمئن شود که آخرین آیتم عمیق و یکنواخت می شود. نتایج نشان می دهد که 99.9 درصد باکتری ها از بین رفته و آلرژن ها غیرفعال می شوند.

2.ماندگاری تضمینی

یک موتور دیجیتال اینورتر بازده انرژی فوق العاده ای را ارائه می دهد. صدای کم و عملکرد فوق‌العاده طولانی مدت، بنابراین گواهی کارکرد آن به مدت 20 سال با ضمانت 10 ساله پشتیبانی می‌شود.

3.حذف فشرده

با لمس ساده یک دکمه، فناوری Bubble Soak به از بین بردن طیف گسترده ای از لکه های معمولاً سرسخت کمک می کند.

این یک مرحله اضافی به چرخه شستشوی معمولی اضافه می‌کند که در آن لباس‌ها کاملاً در حباب‌های فعال آغشته می‌شوند، بنابراین هرگونه کثیفی و لکه‌ای از بین می‌رود و می‌توان آن را به‌طور مؤثرتری پاک کرد.

4.کشو StayClean

کشو StayClean تضمین می کند که مقدار بیشتری از مواد شوینده با یک سیستم شستشوی آب طراحی شده شسته می شود.

بنابراین، باقی مانده صابون نامطلوب کمتری وجود دارد و سینی تمیزتر و بهداشتی تر باقی می ماند.

مواد شوینده خود را آزادانه در ماشین لباسشویی خود جریان دهید و با کشو StayClean لباس های تمیزتری دریافت کنید. جت های هدفمند آب، تجمعات موجود در کشو را شستشو می دهند تا مجبور نباشید. و از آنجایی که ماشین لباسشویی شما را خوش فرم نگه می دارد، لباس های شما هر بار به طور کامل و بهداشتی تمیز می شوند.

5.طراحی شیک

درب شفاف کریستال براق ظاهری زیبا و زیبایی شناسی را ارائه می دهد که به طور یکپارچه با خانه شما ترکیب می شود.

6.عیب یابی آسان

سیستم نظارت خودکار خطای Smart Check مشکلات را شناسایی و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند راه‌حل‌های عیب‌یابی آسان را ارائه می‌دهد. بنابراین باعث صرفه جویی در وقت شما و هزینه های بالقوه گران قیمت تعمیر می شود.

7.حبابی دوست داشتنی

فناوری Ecobubble یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده مفید ما است که طراحی شده است تا لباس‌های شسته شده را کمتر خسته‌کننده کند. با مخلوط کردن هوا، آب و مواد شوینده، به طرز هوشمندانه‌ای حباب‌هایی ایجاد می‌کند که لباس‌های شما را در دمای سردتر می‌شویند و به شما کمک می‌کنند تا قبض انرژی خود را کاهش دهید.

8.ماشین تمیز، لباس بدون لک

به دنبال تمیزترین لباس همه چیز با یک ماشین لباسشویی درخشان شروع می شود. Drum Clean با ترکیبی از خیساندن، ضربان دار و چرخش با سرعت بالا که بدون استفاده از مواد شوینده، 99.9 درصد باکتری های ایجاد کننده بو را از درام پاک می کند، داخل ماشین لباسشویی شما را از نظر بهداشتی تمیز نگه می دارد.

و حتی بعد از 40 بار شستشو به شما یادآوری می کند که یک چرخه تمیز کردن را اجرا کنید.

بهترین خبر، نگهداری خوب در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

10.رختشویی آرام و آرامش خاطر

در اینجا یک ماشین لباسشویی بی صدا ساخته شده است که دوام می آورد، تمام قدرت مورد نیاز شما را دارد، صدا را کاهش می دهد و همچنان انرژی کمتری نسبت به یک ماشین لباسشویی معمولی مصرف می کند، بنابراین در کیف پول شما نیز مهربان تر است. همه اینها به لطف فناوری اینورتر دیجیتال ما است که عملکرد را افزایش می دهد، نه نویز و امتیاز اضافی، قطعات، و مهندسی با ضمانت 10 ساله پشتیبانی می‌شود که برای سال‌های آینده به شما آرامش می‌دهد.

ویژگی های این محصول به شرح زیر است:

1تکنولوژی حباب

2.موتور: DIT

3.چک هوشمند

4.بخار

5.خیساندن حباب

6.قفل کودک

7.کشو Stayclean

لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

انتخاب ماشین لباسشویی مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. اما انتخاب درست می‌تواند به این معنا باشد که ماشین لباسشویی سال‌ها دوام می‌آورد و تمام نیازهای خانواده در حال رشد شما را برآورده می‌کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ:

ترکیب های مختلفی از اندازه درام، حالت های شستشو و دما، سبک ها و قیمت ها برای انتخاب وجود دارد.

ماشین لباسشویی های 8 کیلوگرمی برای خانواده های پرجمعیت مناسب هستند.

اندازه درام بزرگ به این معنی است که شما می توانید بارهای بزرگ را جابجا کنید، به این معنی که زمان کمتری برای بارگیری و تخلیه ماشین لباسشویی صرف می شود.

با این حال، اگر خانواده شما کوچکتر هستند، ظرفیت درام 5 کیلوگرمی وجود دارد و اکثر مدل ها عملکرد نیمه باری دارند ، اما این فقط در مورد ویژگی نیست، ظاهر نیز مهم است.

ماشین‌های لباسشویی مشکی سامسونگ در آشپزخانه‌های امروزی عالی به نظر می‌رسند و کمی به ماشین لباس‌شویی سفید سنتی سبک می‌دهند.

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ صدها بار قبل از خروج از کارخانه تست می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که بهترین کیفیت را دریافت می‌کنید.

آنها ماشین های آرامی تولید می کنند که مزاحم نمی شوند و وسایلی با اندازه های درام بزرگتر برای خانواده های بزرگتر تولید می کنند.

ماشین لباسشویی سامسونگ با فناوری QuickDrive طراحی های براقی ارائه می دهد که شستشو را بدون به خطر انداختن عملکرد تمیز کردن کاهش می دهد.

درام مراقبت از پارچه منحصر به فرد سامسونگ مجهز به یک ضربان دهنده است که جریان آب سریعی را ایجاد می کند که کل درام را می پوشاند.

در نتیجه، ماده شوینده به عمق پارچه نفوذ می کند تا لباس های شما در زمان کمتری شستشوی کامل پیدا کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای فناوری های هوشمند برای مقابله با سخت ترین علائم و لکه های روی لباس است.

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ همیشه برای کارکردن بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده‌اند، اما معمولاً کمی گران‌تر بوده‌اند.

سامسونگ ماشین لباسشویی هایی مقرون به صرفه تولید کرده است که برای آنچه شما به دست می آورید، قیمت بسیار مناسبی دارد.

ماشین لباسشویی های سامسونگ دارای بسیاری از ویژگی‌های ویژه و فناوری هوشمند هستند تا زندگی را آسان‌تر کنند، از جمله AddWash که به شما امکان می‌دهد هر چیزی را که ممکن است در نیمه راه فراموش کرده باشید وارد کنید.

به علاوه، با استفاده از فناوری ecobubble سامسونگ که شست‌وشوی درخشانی در دماهای پایین‌تر ارائه می‌دهد، با کیف پول شما نیز مهربان هستند.