لباسشویی دوو بخارشو دار بدون تسمه اتوماتیک

لباسشویی دوو بخارشو دار یکی از جدیدترین و مجهزترین لباسشویی‌های موجود در بازار است.

فناوری بخارشویی موجب می‌شود تا در مرحله ابتدایی شست‌وشو، لباس توسط آب به همراه بخار خیس شود. این بخار باعث می‌شود تا دمای آب زیاد شود تا ماده شستشو دهنده عمیقاً در بافت لباس و پارچه حل شود. سیستم بخارشویی لکه‌های سفید لباس را از بین می‌برد.

ماشین لباسشویی‌های دوو دارای هیترهای سرامیکی و فلزی هستند که از رسوب جرم در لباسشویی جلوگیری می‌کنند این هیترها طول عمر بالایی دارند و باعث کاهش مصرف برق می‌شوند.

باوجود مزایای بسیاری که ماشین لباسشویی دوو دارد، معایبی نیز در این نوع ماشین لباسشویی مشاهده می‌شود که از معایب آن می‌توان به نشتی آب در برخی مدل‌های لباسشویی دوو و امکانات کمتر در مدل‌های پایین دوو اشاره کرد؛ بنابراین در خریدن این نوع ماشین لباسشویی در کنار مزایا باید به معایب آن نیز توجه داشته باشید.

لباسشویی دوو بخارشو دار بدون تسمه اتوماتیک

فروش لباسشویی دوو

فروش لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی امروزه به شکل گسترده در منازل استفاده می‌شود تا آنجا که این کالا به عنوان یک محصول ضروری و اساسی تلقی می‌شود. برند دوو با تولید محصولات بسیار باکیفیت محبوبیت زیادی در میان مردم در سرتاسر دنیا دارد. فروش ماشین لباسشویی دوو در بسیاری از کشور‌های دنیا انجام می‌شود. شرکت دوو برای فروش و خدمت‌رسانی بیشتر در اکثر کشور‌ها اقدام به تأسیس نمایندگی دوو کرده است. نمایندگی‌های دوو زیر نظر کارخانه اصلی وظیفه فروش محصولات دوو را بر عهده دارند. شرکت دوو با این نمایندگی‌ها دائماً در ارتباط است و محصولات خود را به این نمایندگی ها ارسال می‌کند. در واقع نمایندگی‌ها واسطه بین شرکت اصلی و مصرف‌کنندگان هستند.

دوو (Daewoo) یک شرکت کره‌ای است که در سال 1967 میلادی به وسیله کیم وو چونک احداث گشت. Dae در زبان کره‌ای به معنای عالی می‌باشد. شرکت دوو یک شرکت خانواده‌ای بزرگ در کره بود. برخی از زیرمجموعه‌های شرکت دوو در حال حاضر به عنوان شرکت‌های مستقل فعالیت می‌کنند. شرکت دوو در تاریخچه کره جنوبی یک تحول عظیم به شمار می‌رود. تا قبل از احداث این شرکت کره جنوبی غالباً یک کشور زارعی بود و تجارت بسیار ضعیفی داشت به‌گونه‌ای توانایی پشتیبانی از صنعت‌های داخل کشور را نداشت. احداث شرکت دوو یک معجزه اقتصادی برای کره جنوبی بود. شرکت دوو در زمان اوج قدرت و توانایی خود در میان شرکت‌های خانوادگی کره جنوبی، رتبه دوم را داشت. این مجموعه بالغ بر 100 شعبه در دنیا و 3500 محصول باکیفیت داشت. محصولات دوو در بیش از 130 کشور دنیا استفاده می‌شد.

شرکت دوو در زمینه‌های گسترده‌ای فعالیت می‌کرد برای مثال می‌توان به صنایع خودرویی، کشتی‌سازی، لوازم الکتریکی و.. اشاره کرد. در نهایت با افزایش بیش از حد منابع شرکت بدهی‌های هنگفتی برای شرکت دوو به بار آمد و باعث شد تا این شرکت در سال 1999 به دست دولتمردان کره تعطیل شود.

در حال حاضر تنها 6 شرکت تابع دوو فعالیت می‌کنند:

  1. شرکت دوو الکترونیک: تولید و عرضه لوازم الکترونیکی را بر عهده دارد. امروزه در رتبه سوم شرکت‌های عظیم لوازم برقی در کره جنوبی محسوب می‌شود.
  2. شرکت مهندسی و ساختمان دوو: به امور مربوط به ساخت و ساز می‌پردازد.
  3. شرکت بین‌المللی دوو: تخصص آن پرداختن به امور صادراتی و سرمایه‌گذاری است.
  4. شرکت کشتی‌سازی و مهندسی دریایی: وظیفه تولید و ساخت کشتی را دارد.
  5. شرکت تاتا دوو: کار این شرکت ساخت ماشین‌های تبلیغاتی است. شرکت تاتاموتورز کشور هندوستان اقدام به خرید شرکت تاتا دوو کرد و امروزه شرکت تاتا دوو به‌وسیله این شرکت هندی کنترل می‌شود.
  6. زایل دوو: با ساخت اتوبوس‌های تبلیغاتی سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد.

در گذشته شست و شوی لباس‌ها به صورت دستی بسیار دشوار و برای بانوان خانه دار خسته کننده بود. اما با پیشرفت در این عرصه، مشکل شست و شو به کمک لوازم خانگی از جمله ماشین لباس شویی رفع شده است. ماشین لباسشویی از وسایل خانگی برای نظافت در منزل محسوب می‌شود و انواع مختلفی دارد.

ماشین لباسشویی دوو، یکی از انواع ماشین لباس شویی محسوب می‌شود که از محبوب‌ترین ماشین لباس شویی‌ها در ایران به شمار می‌رود به گونه‌ای که از رقیب‌های ماشین لباسشویی‌های مدل ال جی و سامسونگ می‌باشد. دلیل محبوبیت این ماشین لباسشویی‌، مصرف پایین، طراحی زیبا، بدنه مقاوم، قیمت مناسب، آسیب نرساندن به لباس‌ها و میزان صدا و لرزش کم است.

ماشین لباسشویی دوو بر اساس نوع دستگاه، نوع موتور، طراحی ظاهری و مشخصات فنی انواع مختلفی دارد برخی از انواع ماشین لباسشویی دوو شامل موارد زیر می‌شود: 1-ماشین لباسشویی دوو بدون تسمه 2- ماشین لباسشویی دوو تسمه دار 3-ماشین لباسشویی دوو درب از جلو 4-ماشین لباسشویی دوو درب فضایی 5-ماشین لباسشویی دوو تمام اتوماتیک

در ماشین لباسشویی‌های نوع اول تسمه و جود ندارد و انرژی لازم دیگ به صورت مستقیم از موتور تهیه می‌شود بنابراین در این مدل ماشین لباسشویی اتلاف انرژی رخ نمی‌دهد. در ماشین لباسشویی بدون تسمه مصرف انرژی پایین، صدا و لرزش کم است از این رو یک ماشین لباسشویی ایده آل برای افرادی که دنبال ماشین لباسشویی کم مصرف هستند، محسوب می‌شود.

ماشین لباسشویی تسمه دار، دارای تسمه است به گونه‌ای که مصرف انرژی در آن بالا بوده و صدا و لرزش زیادی دارد. نگهداری و تعمیرات این ماشین لباسشویی راحت تراز سایر مدل‌های ماشین لباسشویی دوو است.

ماشین لباسشویی درب از جلو جزء ماشین لباسشویی‌های تسمه دار یا بدون تسمه محسوب می‌شود. درب مخزن شستشو در جلوی دستگاه قرار دارد و ظاهری و شیک و زیبا ایجاد می‌کند. این ماشین لباسشویی در رنگ‌های متنوع از جمله سفید، تیتانیوم و نقره‌ای عرضه می‌شود و قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های دیگر ماشین لباسشویی دوو دارد.

ماشین لباسشویی درب فضایی، دارای درب بزرگ، محدب و نیم‌دایره‌ای شکل است. به دلیل امکانات و فناوری مدرن و پیشرفته، لباس‌ها را به خوبی می‌شورد.

ماشین لباس شویی تمام اتوماتیک جزء ماشین لباس شویی‌های درب از جلو محسوب می‌شود این ماشین لباس شویی از تمامی ماشین لباسشویی‌ها پیشرفته‌تر است به گونه‌ای که مجهز به امکاناتی از جمله سیستم ضدچروک، برنامه شست‌وشو، قفل کودک، سیستم عیب یابی خودکار، سیستم شست‌وشوی تأخیری و سیستم حباب ساز می‌باشد.

ماشین لباس شویی دوو در ایران به دلیل اینکه به صورت مونتاژ عرضه می‌شود و همچنین دارای کیفیت مطلوب، بدنه مقاوم و ضد خوردگی و طول عمر بالا است، از ماشین لباس شویی‌های ال جی و سامسونگ مناسب تراست.

برخی از شرکت‌های عرضه کننده ماشین لباسشویی دوو در ایران به دلیل افزایش قیمت برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی، به افرادی که کم درآمد هستند و توانایی خرید ماشین لباس شویی با قیمت بالا را ندارند، ماشین لباسشویی به صورت قسطی می‌فروشند همچنین توصیه می‌کنند، ماشین لباس شویی‌های دوو درب جلو که مقرون به‌صرفه‌تر هستند را خریداری کنند.