لباسشویی ادواش 8 کیلویی سامسونگ ww80k5210

از ویژگیهای برجسته لباسشویی ادواش قابلیت اضافه کردن لباسهای جا مانده است که می توان هنگام فعالیت دستگاه، درون آن اضافه کرد. این امر به کمک درب فرعی کوچک واقع بر درب اصلی میسر شده است. موتور اینورتر دیجیتال قدرت و عملکرد فوق العاده ای به همراه دارد. این موتور طول عمر بسیار بالایی داشته به طوری که شرکت سامسونگ ضمانت ده ساله برای آن در نظر گرفته است.

لباسشویی ادواش 8 کیلویی سامسونگ ww80k5210

لباسشویی ادواش 8 کیلویی سامسونگ

لباسشویی ادواش 8 کیلویی سامسونگ لباسشویی های ادواش طرفداران خاص خود را دارد. ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ ۸ کیلویی هم در بازار مشتریان مخصوص به خود را دارد. این لباسشویی در دو رنگ سفید و نقره ای موجود است و دارای چرخش موتور 1200 دور است هم چنین دارای سیستم اکوبابل و مصرف انرژی A+++ است.

با داشتن لباسشویی سامسونگ دیگر می توانید در حین شستشو لباس به ماشین اضافه نمایید. لباسشویی ادواش ۸ کیلویی دارای سیستم چک هوشمند و لکه بری بسیار قوی می باشد. از ویژگی های دیگر این محصول تنظیم زبان و شستشوی سریع و حافظه زمان آخرین شستشو می توان اشاره کرد. قیمت لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ در شرکت ما به روز می باشد.

جهت خرید ماشین لباسشویی سامسونگ با دور خشک کن 1200 با قیمتی مناسب به سایت ما مراجعه نمایید. از مزیت های ماشین لباسشویی سامسونگ عبارت است از :

  • اضافه کردن لباس در حین شستشو
  • تکنولوژی حباب ساز

قابلیت ادواش به شما امکان می دهد تا هر زمانی که خواستید در حین کار کردن دستگاه، لباسهای فراموش شده را درون محفظه شستشو بیاندازید. حتی می توانید لباسهایی را که با دست شسته اید و فقط نیاز به آب کشی یا خشک کردن دارند، به سایر لباسهای درون ماشین لباسشویی اضافه کنید.

در نظر داشته باشید که در کوچک را هر زمانی میتوانید باز کنید به شرطی که دمای درون مخزن لباسشویی کمتر از 50 درجه سانتیگراد باشد. شستشوی عالی با قابلیت Eco Bubble™ تکنولوژی Eco Bubble™ حتی در دماهای پایین باعث تمیزی کامل لباسها میگردد. ماده شوینده تبدیل به حباب شده و به سرعت درون پارچه نفوذ کرده و به راحتی کثیفی و چرک را از بین میبرد. علاوه بر این، مانع آسیب رسیدن به تار و پود پارچه شده و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.

تست شده مطابق استاندارد IEC 60456-2010 با ظرفیت 4 کیلوگرم با برنامه ی Super eco Wash با آب سرد در مدل WF80F5E5U4W در مقایسه با شستشوی کتان در دمای 40 درجه و بدون حباب ساز Eco Bubble در مدل WF0702WKU. این نتایج در شرایط دیگر ممکن است متفاوت باشند.

• بر اساس بررسی های آزمایشگاهی توسط Springboard Engineering روی نوارهای پارچه ای EMPA، بین مواد شوینده معمولی و تکنولوژی حباب ساز بدون دخالت مکانیکی. فقط با لمس دگمه Bubble Soak می توانید به سادگی انواع لکه های سمج را از روی لباسها پاک کنید. بدین صورت که لباسها کاملا درون حباب فرو رفته و خیس میخورند، و لکه ها سست شده و از بین میروند. سیستم اتوماتیک عیب یابی هوشمند، مشکلات و عیب های ماشین لباسشویی را شناسایی کرده و توسط اپلیکیشن گوشی های هوشمند، راه حل های ساده ای برای برطرف کردنشان به شما ارائه میدهد. هوشمندی، انجام سریع شستشو بدون آنکه از کیفیت آن کاسته شود، بیشترین صرفه‌جویی در مصرف انرژی در کنار ایجاد کمترین صدا یا لرزش، همه از خصوصیات اصلی ماشین‌های لباسشویی سری ادواش سامسونگ است که آن را به مدیری بسیار قابل اعتماد و سخت کوش برای شستشوی لباس‌های اعضای هر خانه‌ای تبدیل می‌کند.

لباسشویی سامسونگ ww80k5210

لباسشویی سامسونگ ww80k5210 شستشوی لباس از آن کارهای ضروری است که تمامی هم ندارد. هنوز چند دقیقه‌ نیست که لباس‌های کثیف را داخل ماشین لباسشویی ریخته و آن را روشن کرده‌اید که فرزهندتان با لباس گل‌ آلود از تمرین فوتبال برمی‌گردد. انگار این سبد لباس‌ها خیال خالی شدن ندارد. برای این چند تکه لباس هم که نمی‌شود یک بار دیگر ماشین را روشن کرد. پس باید حداقل چند روزی داخل سبد بمانند تا به اندازه کافی لباس کثیف جمع شود.

نگاهی به قابلیت‌های هوشمند لباسشویی سامسونگ ww80k5210 همه کارها را به ادواش بسپارید اما شرکت سامسونگ برای این مشکل بسیار معمول، یک راه حل نوآورانه دارد. یک در مخصوص برای اضافه کردن چند تکه لباس در میانه چرخه شستشو. این در کوچک که بالای در اصلی ماشین‌های لباسشویی ادواش سامسونگ قرار گرفته به شما این امکان را مي‌دهد تا در زمان‌هایی معین از چرخه شستشو، لباس های جامانده را به ماشین اضافه کنید.

با این قابلیت ادواش دیگر لازم نیست لباس فوتبال پسرتان چند روزی مهمان سبد باشد. در مدل 12 کیلویی سری ادواش سامسونگ (H147)، هوشمندی لباسشویی‌تان بسیار فراتر می‌رود. تصور کنید لباس‌ها را داخل ماشین لباسشویی‌ می‌ریزید، آن را روشن کرده و با خیال راحت برای برگرداندن دخترتان از مدرسه می‌روید. لبخند همیشگی‌ اش خستگی را از تن‌ تان بیرون می‌کند اما لک روی روپوش شما را به این فکر می‌اندازد که این تکه لباس را باید با دست بشویید.

لباس‌های بسیار ظریف مانند پارچه‌های ابریشم و حریر که ترجیح‌ می‌دهید با دست شسته شوند را هم می‌توانید تنها برای آبکشی، در آخرین دور کار ماشین به آن به اضافه کنید. اسمارت هوم دقیقا به شما اعلام می‌کند اگر اکنون لباس را به چرخه شستشو اضافه کنید، دقیقا چه کارهایی روی آن انجام می‌شود. براساس این اطلاعات می‌توانید تصمیم بگیرید لباسی که از شستشو جامانده یا لباسی که فقط یک آبکشی می‌خواهد چه زمانی باید به لباس‌های داخل ماشین اضافه شود.

نگاهی به قابلیت‌های هوشمند لباسشویی سامسونگ همه کارها را به ادواش بسپارید سرعت بالای شستشو هم مسلما یکی از نکات بسیار مهم است. وقتی در آخرین لحظه‌ها به شما اطلاع می‌دهند باید در یک جلسه کاری حضور داشته باشید یا موضوعی بسیار مهم را پیگیری کنید، عملا دیگر زمانی برای از دست دادن ندارید.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که کم شدن زمان شستشو به هیچ‌وجه به معنی کاهش کیفیت شستشو نیست. جدا از همه مواردی که گفته شد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی در دنیای امروز یکی از معیارهای اصلی انتخاب هر محصول است.

از ویژگیهای برجسته این محصول قابلیت ادواش AddWash را می توان نام برد. در این حالت شما می توانید لباسهای جامانده را حتی هنگام فعالیت دستگاه درون آن بیندازید. این امر به کمک درب فرعی کوچک واقع بر درب اصلی میسر شده است. موتور اینورتر دیجیتال قدرت و عملکرد فوق العاده ای به همراه دارد. این موتور طول عمر بسیار بالایی داشته به طوری که شرکت سامسونگ ضمانت ده ساله برای آن در نظر گرفته است.

این موتور هنگام کار بسیار کم صدا و کم لرزش است. قابلیت اینورتر مصرف دستگاه را به میزان زیادی کاهش داده است. این لباسشویی تعداد 22 برنامه مختلف شستشو ارایه می دهد. شما از طریق ولوم چرخشی می توانید برنامه مناسب را با توجه به جنس لباسها و شدت کثیفی آنها انتخاب کرده و بالاترین کیفیت شستشو را ایجاد کنید.