قیمت ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی گیربکسی

ماشین لباسشویی وسیله ای است برای شستن لباسها که در اثر برخورد فشار آب با الیاف لباسها باعث تمیزی آنها می شود. عملکرد آن به این صورت می باشد که لباسها با چرخیدن در یک محفظه فلزی کرد با نفوذ آب و مواد شوینده به آنها هرگونه چربی، لک و آلودگی را از بین می برد. ماشین های لباسشویی جهت عملکرد بهتر طی یک فرایند الکترونیکی قابل کنترل می باشند، که با استفاده از تنظیم آن به صورت اتوماتیک عمل شستشو انجام می شود. از جمله عملکردهای اصلی این وسیله پرکابرد می توان به ترکیب آب سرد و گرم، قابلیت تنظیم دمای آب، تنظیم زمان شست و شو، آب کشی و خشک کردن لباس ها اشاره کرد.

در همین راستا شرکت ال جی اقدام به طراحی و ساخت انواع ماشین های لباس شویی کرده است که از جمله آن ها می توان به ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی گیربکسی اشاره کرد. این وسیله بیشتر مناسب استفاده یک خانواده معمولی می باشد که به دلیل عملکرد مطلوب و ویژگی های آن مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است. از مهمترین ویژگی این وسیله می توان به موتور آن اشاره کرد که از نوع اینورتر دایرکت درایو می باشد که در زمره قدرتمندترین موتورهای ماشین لباسشویی قرار دارد. ماشین لباسشویی گیربکسی (بدون تسمه) موتور به صورت مستقیم باعث چرخاندن دیگ می شود که از جمله مزایای آن می توان به کم بودن صدای دستگاه، افزایش طول عمر ماشین، قابلیت تعویض آسان و مصرف انرژی پایین اشاره کرد.

قیمت ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی گیربکسی

قیمت ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی

قیمت ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی شرکت ال جی از جمله شرکت های سازنده لوازم خانگی می باشد، که جایگاه مهمی در ساخت انواع ماشین های لباسشویی زا از آن خود کرده است. قطعات محصولات این شرکت کره ای عمدتا در کشورهایی مانند چین مونتاژ شده و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد. از جمله راهکارهای اطمینان از اصل بودن کالا می توان به شماره سریال مندرج در پشت دستگاه و یا زیر درب ان اشاره کرد. دو حرف انگلیسی در اول شماره سریال نشان دهنده کشور سازنده می باشد. علائم اختصاری کشورها عبارتند از کره: KW-Korea، لهستان : PW-Polan، روسیه: RA-RW-Russia و چین: PN-China.

این شرکت کره ای در راستای تولید محصولات خانگی با کیفیت و با دوام از موتور دایرکت درایو در تولید ماشین لباسشویی خود استفاده کرده است، زیرا این موتور که به نوعی قلب دستگاه می باشد با عملکرد بهینه خود از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری کرده که رضایت خاطر مصرف کنندگان را به همراه داشته است. ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی با دارا بودن مصرف انرژی A و 6 برنامه شستشو با دور خشک کن 1000 از جمله ماشین های لباسشویی پرطرفدار ال جی می باشد. از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی می توان به تکنولوژی به کار رفته در آن، قطعات استفاده شده، ظرفیت و حجم آن، برنامه ها و همچنین موتور استفاده شده در تولید آن اشاره کرد.

تکنولوژی به کار رفته در تولید این محصول پرکاربرد با قابلیت DD بوده که مناسب انواع پارچه می باشد. مراحل شستشو شامل خیساندن، غلتاندن، پیچاندن، تاباندن، آبکشی پله ای و فیلتراسیون می باشد. این مراحل شبیه سازی شده شستشو با دست می باشد که بهترین عملکرد را به همراه دارد. انجام این مراحل با نفوذ فشار آب و ماده شوینده به لباس علاوه بر تمیز کردن البسه از چروک شدن آن نیز جلوگیری می کند. از جمله قابلیت های این ماشین لباسشویی می توان به صفحه نمایشگر لمسی زاویه دار اشاره کرد، که استفاده از آن را راحت تر کرده است. از جمله مزایای پنل زاویه دار دید بهتر می باشد، که با لمس ساده می توان برنامه شستشو مورد نظر را تنظیم و اجرا کرد. همچنین دارا بودن سیستم هوشمند عیب یاب از دیگر امکانات این دستگاه می باشد. با استفاده از تکنولوژی NFC و با نزدیک کردن گوشی هوشمند به ماشین لباسشویی از طریق فرکانس ها موجود مشکل را به اطلاع شما می رساند. امکان دانلود برنامه های شستشو روی گوشی از دیگر مزایای این تکنولوژی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی گیربکسی از طریق مراجعه به سایت و برقراری ارتباط با کارشناسان میسر می باشد.

لباسشویی ال جی گیربکسی

لباسشویی ال جی گیربکسی از جمله وسایل پرکاربرد می توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. در همین راستا شرکت ال جی مانند دیگر شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات خانگی اقدام به تولید انواع ماشین لباسشویی کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دانش روز نسل جدیدی از ماشین های لباسشویی به نام ماشین لباسشویی گیربکسی یا بدون تسمه روانه بازار شده است. برخلاف اسم آن هیچگونه گیربکسی در تولید این مدل استفاده نشده است. موتور به کار رفته در تولید این ماشین لباسشویی از نوع دایرکت درایو می باشد که مستقیما به مخزن وصل شده است. به همین دلیل موتور مستقیما باعث چرخاندن دیگ شده که علاوه برکاهش لرزش دستگاه باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود.

از دیگر مزایای حذف تسمه می توان به کاهش استفاده از تجهیزات جانبی اشاره کرد. همین امر کاهش انرژی مصرفی، افزایش فضای داخلی ماشین و ظرفیت آن را به همراه دارد. ظرفیت بالای ماشین لباسشویی باعث می شود در هر بار استفاده حجم بیشتری از لباسها را شستشو دهد. همچنین می توانید البسه های بزرگ مانند پتو، ملحفه و غیره را نیز در این نوع ماشین لباسشویی استفاده کنید.

از جمله ویژگی های این ماشین لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. افزایش راندمان با حذف تسمه

2. کاهش لرزش ماشین به دلیل کم شدن وزن موتور روی شف درام

3. کارایی و طول عمر بالا به دلیل قطر زیاد سیم پیچ

4. مصرف پایین برق و انرژی

این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتری و ارائه محصولات باکیفیت و مرغوب اقدام به طراحی سایت و فروشگاه های آنلاین کرده است. از طریق مراجعه به سایت و اطلاع از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز ال جی در شهر خود می توانید اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. تیم فنی و پشتیبانی ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و متخصص آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. از جمله مزایای خرید از طریق سایت می توان به صرفه جویی در زمان، مقایسه محصول مورد نظر با سایر محصولات مشابه، استفاده از خدمات مشاوره ای، اطلاع از تخفیف های دوره ای اشاره کرد. همچنین تیم پشتیبانی این مجموعه در تمام فرایند خرید از زمان انتخاب تا دریافت محصول شما را همراهی کرده تا خاطره یک خرید خوب و ایمن را داشته باشید.