فلفل چیلی سبب مرگ بازیگر مشهور شد

فلفل چیلی در سراسر جهان در غذاها به دلیل طعم تند، عطر و برای طولانی تر شدن فساد غذا استفاده می شود انواع مختلف طیف گسترده ای از گزینه ها را برای مردم در سراسر جهان ارائه می دهد.

فلفل چیلی علاوه بر استفاده در آشپزی، به دلیل خواص ضد میکروبی و ضد قارچی آن مورد بررسی قرار گرفته است.

یکی از اجزای اصلی فلفل قرمز فلفل قرمز، کپسایسین است، یک ماده فعال که چندین خواص مفید منتسب به فلفل چیلی به آن بستگی دارد.

مواد دیگر نمک ها، عناصر کمیاب، لسیتین، اسانس و فلاونوئیدها هستند توجه به وجود ویتامین C فلفل قرمز مهم است که در میان سایر عملکردهای آن، نقش مهمی در دفاع در برابر عفونت ایفا می کند.

محققان ژاپنی و آمریکایی کشف کرده اند که فلفل قرمز قرمز ممکن است نقش مهمی در پیشگیری از سرطان پروستات داشته باشد.

فلفل

از آزمایشات روی آزمایشگاه خوکچه هندی نشان داد که موش های دریافت کننده کپسایسین در مقایسه با موش هایی که غذا نمی خورند، 80 درصد توده تومور کاهش یافته است.

به نظر می رسد استفاده منظم از فلفل قرمز قرمز، به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن، از بروز حوادث در سطح سرطان معده جلوگیری می کند.

البته هنوز همه چیز باید با مطالعات و آزمایشات بیشتر روی انسان تایید شود تا بتوان موارد فوق را بیان کرد اگر کپسایسین به صورت خوراکی تجویز شود، باعث افزایش ترشح آنزیم های گوارشی می شود که دقیقاً فرآیند گوارش را تقویت می کند.

علاوه بر این، به نظر می رسد که فلفل چیلی علاوه بر تقویت گردش خون، یک گشادکننده عروق موثر است و باعث ایجاد خون مویرگی الاستیک می شود.

مشخص شد که در مناطقی که استفاده گسترده از آن وجود دارد، بیماری هایی مانند حمله قلبی، تصلب شرایین و کلسترول محدود است.

در نهایت به نظر می رسد که موها از استفاده از فلفل قرمز تند سود می برند، زیرا گردش خون بهتر می تواند تأثیرات مثبتی بر زندگی پیاز مو داشته باشد.