فروش رب گوجه مزرعه در افغانستان موجب سرنگونی طالبان شد

رب گوجه مزرعه یکی از سبزیجات مورد علاقه ما است ترجمه شده از ایتالیایی، پومودورو به معنای “سیب طلایی” است.

گوجه‌فرنگی به لطف خواص شگفت‌انگیزشان، واقعاً می‌تواند به عنوان یک گنجینه سلامت در نظر گرفته شود رب گوجه فرنگی ساخته شده از آنها کاملاً دارای مزایای ارزشمندی است.

امروزه صدها نوع رب گوجه فرنگی از تولیدکنندگان مختلف در قفسه های سوپرمارکت ها موجود است اما تنها تعداد کمی از آنها استانداردهای کیفیت و ایمنی پذیرفته شده را دارند.

در میان آنها، بدون شک، محصولاتی با نام تجاری “Pomidorka” تعلق دارد رب گوجه‌فرنگی این برند همواره در مسابقات و نمایشگاه‌های مستقل برنده جایزه می‌شود و کیفیت آن هم توسط متخصصان و هم مصرف کنندگان عادی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و دلایل زیادی برای این وجود دارد.

رب

بر کسی پوشیده نیست که گوجه فرنگی سرشار از عناصر ضروری برای بدن است ساکنان کلان شهرها به ویژه به شدت به آنها نیاز دارند، جایی که تهدیدات سلامتی در هر مرحله در انتظار آنهاست.

به همین دلیل است که رب گوجه فرنگی “گوجه فرنگی” یک افزودنی بسیار ارزشمند در رژیم غذایی خانواده است.

یکی از عناصر کلیدی در ترکیب آن اسید اسکوربیک است که بی دلیل به آن ویتامین زندگی می گویند همه می دانند که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از بدن در برابر ویروس ها و باکتری های مضر محافظت می کند.

با این حال، ویتامین C عملکرد بسیاری از اندام ها را تحریک می کند. رب گوجه فرنگی همچنین حاوی ویتامین A است که به مقابله بهتر با استرس و فشار عصبی کمک می کند علاوه بر این، یک آنتی اکسیدان عالی است که تخریب سلول های بدن را کند می کند.

عنصر منحصر به فرد لیکوپن در رب گوجه فرنگی از ارزش خاصی برخوردار است این ماده طبیعی است که به گوجه فرنگی رنگ روشن خاص خود را می دهد.

اما شایستگی اصلی او این است که با خوردن منظم گوجه فرنگی و محصولات مبتنی بر آن، خطر سلول های سرطانی را کاهش می دهیم تصادفی نیست که پزشکان برای پیشگیری از سرطان گوجه فرنگی را در رژیم غذایی توصیه می کنند.