شخصی با فرش ماشینی همسر خود را به قتل رساند

برای جلوگیری از آسیب به فرش ماشینی توصیه می‌شود هر مایعی که ریخته شده بلافاصله پاک شود یا نفخ شود.

جاروبرقی منظم برای آلودگی و گرد و غبار نیز توصیه می شود به شرطی که این روش های نگهداری به خوبی اجرا شوند، یک فرش علف دریایی می تواند سال ها دوام بیاورد.

بخشی از شبه قاره آسیا، عمدتاً در هند، چین و بنگلادش جوت در خاک رشد می کند و پس از برداشت، در آب خیس می شود تا ساقه های آن از الیاف جدا شود.

سپس از این الیاف به نخ های درشت بادوام تبدیل می شود که برای تولید محصولات مختلف مانند طناب گونی های کرفس یا پشتی فرش استفاده می شود امروزه جوت به عنوان ماده اولیه برای ساخت فرش های جذاب و بادوام در حال افزایش است.

الیاف جوت به عنوان “الیاف طلایی” صنعت فرش شناخته می شوند این عمدتا به دلیل رنگ قهوه ای و خرمایی ذاتی آن است که بسیار مطلوب است.

فرش

از آنجایی که رنگ آن خنثی است، فرش‌های الیاف جوت به راحتی می‌توانند تقریباً با هر سبکی از دکوراسیون داخلی، چه سنتی و چه مدرن، هماهنگ شوند.

دلایل عملی زیادی وجود دارد که نشان می دهد جوت یک الیاف فرش خوب می سازد اول اینکه الیاف جوت بسیار قوی و انعطاف پذیر هستند.

به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر است که می‌توان بافته‌های محکم تا بافت‌های درشت بدون آسیب یا شکستگی درآورد جوت همچنین یکی از نرم ترین الیاف فرش طبیعی موجود در بازار است.

بنابراین هنگام استفاده به عنوان کفپوش، احساس راحتی در زیر پا ایجاد می کند همچنین ضد الکتریسیته ساکن است و به عایق صدا و عایق حرارتی کمک می کند.

فرش‌های جوت نیز یک گزینه کفپوش کم تعمیر هستند جوت به دلیل رنگ خنثی اش، گرد و غبار و آلودگی را به خوبی پنهان می کند.

تمیز کردن نسبتاً آسان است و در صورت ریختن تصادفی مایعات فقط به جاروبرقی یا لکه زدن گاه به گاه نیاز دارد با نگهداری مناسب فرش‌های جوت سال‌ها دوام می‌آورند.