شخصی با سس تک نفره بیژن لایه بردار قوی صورت تولید کرد

درست کردن سس تک نفره بیژن ثابت در هر زمان یک چالش بزرگ برای سرآشپزها است که برای درست کردن آن به زمان و مهارت نیاز دارند جان پورتر می نویسد: شاید وقت آن رسیده است که سس های آماده را بررسی کنید

گلدان سنتی که در گوشه آشپزخانه حباب می کند به دور از این است که یک گونه در معرض خطر انقراض باشد بسیاری از سرآشپزها هنوز هم با محبت از ظروف خود مراقبت می کنند از مواد تشکیل دهنده غذا می خورند، کم می کنند تا یک پایه ذخیره فردی ایجاد کنند تا از آن سس های خود را درست کنند.

با این حال دلایل خوبی وجود دارد که سرآشپزها حداقل مزایای بسیاری از مارک های سس آماده برای استفاده  را که در دسترس تجارت هستند، در نظر بگیرند مهمترین آنها زمان و دانش لازم برای ایجاد یک سهام از ابتدا است.

نایجل کرین، سرآشپز آموزش دیده در Dorchester و مدیر عامل Essential Cuisine، می گوید: «داشتن زمان و مهارت های لازم برای تهیه سس های سازگار با بالاترین کالیبر یک چالش است با این حال، سرآشپزها با اعتراف به کمک تماس خواهند گرفت تا زمانی که غذای آنها به خطر نیفتد.

سس

ملاحظات دیگر، تطبیق پذیری طیف وسیعی از سس های RTU است ذائقه مصرف کنندگان گسترده شده است و رشد محبوبیت غذاهای جهانی و سبک های تلفیقی آشپزی به این معنی است که مشتریان انتظار دارند طیف وسیعی از طعم ها را در منو ببینند.

هر چقدر هم که تجربه داشته باشند، انتظار اینکه هر سرآشپزی به همان اندازه که با طعم های فرانسوی یا ایتالیایی با طعم های آسیایی، تایلندی و شرقی آشنا باشد غیرواقعی است.

روی شورتلند، سرآشپز توسعه Uncle Ben’s و Dolmio، می‌گوید: «ارائه گزینه‌های الهام‌گرفته شده در سطح جهانی دیگر قلمرو انحصاری رستوران‌های تخصصی نیست و با آگاهی روزافزون از فرهنگ‌ها و ملیت‌های مختلف، زمینه بسیار بیشتری برای این صنعت وجود دارد از این روند رو به رشد سود ببرید.

با این حال، فقدان مهارت‌های آشپزی قومیتی و فشار برای تولید انتخاب‌های سالم‌تر می‌تواند اپراتورها را برای برآورده کردن تقاضا با مشکل مواجه کند.

سس‌های دستوری غنی و جدید ما، غذاخوری‌ها را قادر می‌سازد تا طعم‌های جهانی را با کیفیتی که از دو برند معتبر انتظار می‌رود به سرعت سرو کنند.