سنگ مرمریت چهرک مرگ آفرین ترین محصول تولید شده

طیف گسترده ای از مواد می توانند از خواص سنگ مرمریت چهرک بهره مند شوند اثر هنری شگفت انگیز، چه ساخته شده و چه مجسمه سازی شده از خواص شیمیایی آن در داروسازی و کشاورزی استفاده می شود.

کیفیت نوری آن در صنایع آرایشی و بهداشتی، رنگ و کاغذ کاربرد پیدا کرده است فراوان و ارزان است، بنابراین در سنگ خرد شده استفاده می شود.

ویژگی های متمایز سنگ مرمر آن را در صنایع مختلف مفید می کند بسیاری از برنامه ها با این تصاویر و زیرنویس آنها نشان داده شده است.

سنگ مرمر به طور گسترده ای در کاربردهای معماری و هنری استفاده می شود اجزای اصلی آن کلسیت، دولومیت یا هر دو هستند.

دوران پالئوزوئیک و پرکامبرین شاهد ایجاد اکثر مرمرهای تجاری بود سنگ مرمر را می توان در بلژیک، فرانسه، یونان، هند، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا یافت.

سنگ

ذخایر سنگ مرمر قابل توجهی در آمریکای جنوبی وجود دارد اکثر سنگ مرمر این کشور از گرجستان می آید سنگ مرمر در آلاباما، کلرادو، مونتانا، تنسی، تگزاس و ورمونت استخراج می شود.

سنگ مرمر یک ماده جاودانه است که به دلیل زیبایی و دوام آن ارزشمند است حرارت و فشار به سنگ آهک برای ایجاد سنگ مرمر اعمال می شود معادن سنگ و غارهای زیرزمینی منابع اولیه سنگ مرمر هستند.

سنگ مرمر از دیرباز وجود داشته است و به دلیل آن هر روز آثار جدیدی از گذشته کشف می شود در ساخت و ساز مدرن، سنگ مرمر متریال انتخابی است.

دوام و انعطاف‌پذیری سنگ مرمر به آن اجازه می‌دهد تا سال‌ها بدون از دست دادن درخشندگی خود از پس آن برآید.

تشکیل سنگ مرمر به حرارت یا فشرده سازی سنگ آهک نیاز دارد. سنگ مرمر آهکی ظاهری مانند یخ شکری ریز دارد و به رنگ سفید است.

کوارتز، گرافیت، پیریت و اکسیدهای آهن همگی در سنگ مرمر یافت می شوند سنگ مرمر را می توان توسط این مواد معدنی به رنگ صورتی، قهوه ای، خاکستری، سبز یا طرحی چند رنگ رنگ کرد.