دمپایی صندل مشکی که هنگام راه رفتن پاها را ماساژ می دهد

همانطور که از نام آن پیداست دمپایی صندل مشکی که در درجه اول برای لیز خوردن روی پای شما طراحی شده اند.

آنها ظاهری شبیه به کفش های آکسفورد دارند اما بدون بند پارچه نرم و انعطاف پذیری که معمولاً لغزنده را تشکیل می دهد، پاشنه پا را در آغوش می گیرد.

در اصل برای راحتی طراحی شده اند، لغزش ها اغلب در طراحی رنگی ساده هستند و همچنین فاقد الگو هستند با این حال، آنها بسیار محبوب هستند، به خصوص در بریتانیا.

دمپایی صندل که احتمالاً شناخته شده ترین نسخه دمپایی های پاشنه باز هستند، هم روباز و هم پاشنه باز هستند و عمدتاً در ساحل یافت می شوند با این حال، فلیپ فلاپ ها را می توان در فضای باز و زمانی که دما گرم است پوشید.

دمپایی

فلیپ فلاپ ها شبیه لغزنده هستند، اما دو تفاوت وجود دارد فلیپ فلاپ ها اغلب از مواد نرم و انعطاف پذیر بر خلاف لغزنده های سفت ساخته می شوند و دمپایی های دمپایی دارای بند هستند که انگشتان پا را می پوشاند و بین انگشت شست پا و انگشت دوم پا متصل می شود.

نام خود از صدای سیلی می آید که هنگام راه رفتن خم می شود دمپایی‌ها اغلب از نظر رنگ یا طرح بسیار ساده هستند زیرا در اصل برای راحتی طراحی شده‌اند و نه ظاهر.

این یک نوع  دمپایی صندل است که برای شبیه سازی صندل طراحی شده است صندل ها در اصل یک زیره با بندهایی هستند که آنها را به پا متصل می کند.

صندل قدیمی ترین نوع کفش است دمپایی صندل مانند صندل های سنتی عمل می کنند اما برای پوشیدن در داخل خانه استفاده می شوند این نوع دمپایی روباز است و اغلب از چرم یا مواد انعطاف پذیر دیگر ساخته می شود.

دمپایی صندل در آب و هوای سردتر استفاده نمی شود اما از قسمت پایین پا محافظت می کند آنها در رنگ های مختلف هستند، اما سبک کلی تقریبا یکسان است.