دستکش کار ضد برش با روکش طلا هدیه شاه قاجار به پسرش

توجه به این نکته مهم است که در حالی که این سبک دستکش کار ضد برش مقاومت شیمیایی را ارائه می دهد اما در صورت نیاز، جایگزینی برای دستکش شیمیایی اختصاصی نیست.

این دستکش ها به طور گسترده در آزمایشگاه ها و محیط های مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.

آنها معمولاً فرم مناسبی دارند که به کاربر مهارت بیشتری برای دستکاری اقلام کوچک و انجام کارهای خوب می دهد با این حال، این نوع دستکش محافظت کافی در برابر سوراخ شدن یا سطوح تیز و ساینده ایجاد نمی کند.

چرم ماده ای است که چسبندگی خوبی دارد، در برابر جرقه مقاومت می کند و در برابر سطوح تیز یا ساینده محافظت می کند این محافظت حتی زمانی که دستکش در معرض سطوح متوسط گرما قرار می‌گیرد مانند گرمای ناشی از جوشکاری یا اصطکاک طناب‌هایی که از کف دستکش‌ها عبور می‌کند، ادامه می‌یابد.

دستکش

دستکش های چرمی دوام، عملکرد و تناسب بسیار خوبی دارند اما در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد، سفت یا چروک می شوند.

آنها همچنین می توانند دست ها را زمانی که با آستری که به عنوان مانعی بین پوست و چرم خام است جفت نمی شوند خشک کنند.

این سبک از دستکش تا حد زیادی در هنگام جوشکاری استفاده می شود و با انواع آسترهای داخلی مانند کولار یا آستر زمستانی موجود است که آن را به یک انتخاب بسیار خوب برای محافظت از دست صنعتی تبدیل می کند.

این دستکش‌ها یک دستکش مقاوم در برابر حرارت بالا هستند که برای عملیات جوشکاری مناسب هستند و همچنین در کوره‌ها و کار ریخته‌گری یا در آزمایشگاه‌هایی با کوره‌های با حرارت بالا استفاده می‌شوند.

آنها با خواص عایق و انعکاسی تولید می شوند که به لطف آنها می توانند محافظت در برابر حرارت را در کاربردهایی تا 2000 درجه فارنهایت ارائه دهند.

دستکش های کولار تأثیر قابل توجهی در حفاظت از دست های صنعتی داشته اند این ماده اجازه می دهد تا یک دستکش سبک وزن و بادوام با مقاومت قابل توجه در برابر بریدگی و ساییدگی داشته باشید.