خرید انواع ماشین لباسشویی 7 کیلویی الگانس

انواع لباسشویی 7 کیلویی الگانس؟ امکانات انواع لوازم خانگی ماشین لباسشویی بوش الگانس چیست؟ خرید انواع لوازم خانگی ماشین لباسشویی برای چه قشری از جامعه کارایی مفیدتری دارد؟
شرکت الگانس در گذشته به دلیل امکانت اندکی که داشت، ظرفشویی را به صورت تک محصولی تولید می کرد. بعداز توافق هسته ای بسیاری از شرکت های تولیدی به گسترش محصولات خود پرداختند که الگانس نیز از این قافله عقب نماند و ماشین لباسشویی سامسونگ و جارو برقی را به محصولات خود اضافه کرد. این شرکت در تهران بوده و دفتر آن در منطقه 5 تهران واقع شده است.

انواع لباسشویی 7 کیلویی الگانس:
لباسشویی های الگانس در دو مدل تولید می شود که یک مدل آن، لباسشویی 7 کیلویی 1200 دور، مدلL w w با رنگ سفید و L c s با رنگ سیلور می باشد و مدل دیگر آن ماشین لباسشویی اتوماتیک 1200 دور E l 12007 w با رنگ سفید و E l 12007 s سیلور و درب عریض می باشد. همچنین گرید انرژی آن +++A بوده و امتیاز بزرگی محسوب می شود.

امکانات ماشین لباسشویی الگانس چیست؟
لباسشویی های الگانس دارای 15 برنامه شستشو شستشوی سریع نیم ساعته می باشد و قابلیت تنظیم دما را دارد که از امکانات جدید لباسشویی می باشد. از امکانات دیگر لباسشویی دوو درب عریض بودن آن است که امروزه آیتم مهمی بشمار می رود.

خرید این محصول برای چه قشری از جامعه مصرف بیشتری دارد؟
این محصول برای همه اقشار جامعه قابل استفاده است اما به دلیل کیفیت بالا ، قیمت بسیار مناسب، امکانات بالایی که دارد و همچنین کم مصرف بودن انرژی آن، برای قشر متوسط جامعه مفیدتر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.