بلوک سیمانی دیواری در گیلان در سیاره زهل توسط هواپیمای جنگده پرتاب شد

بلوک سیمانی دیواری در گیلان می توانند در برابر آتش سوزی و گرمای شدید بدون آتش گرفتن یا از دست دادن شکل خود مقاومت کنند.

به عنوان یک معمار یا یک طراح، می‌دانید که دنیایی از مصالح ساختمانی دارید که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید اما چه زمانی باید یک ماده را انتخاب کنید و ماده دیگری را انتخاب نکنید؟

امروز می‌خواهیم یکی از قدیمی‌ترین مصالح ساختمانی شناخته شده برای بشر را بررسی کنیم: بتن مصالح ساختمانی است که از آب، سیمان، شن، ماسه و تعدادی سنگدانه تشکیل شده است.

استفاده بشر از بتن به زمان فراعنه در مصر باستان برمی گردد، بنابراین جای تعجب نیست که این ماده پس از آب دومین ماده پرمصرف در جهان است.

بلوک

بتن یک ماده همه کاره و مقرون به صرفه است که به طور روزانه در دنیای ساخت و ساز استفاده می شو این مقاله تمام آنچه را که باید در مورد بلوک های بتنی بدانید، به شما می گوید که آیا آنها در پروژه شما قرار می گیرند یا نه.

آخرین به روز رسانی ها در مورد بتن سازگار با محیط زیست و حتی راه های استفاده مجدد و بازیافت بلوک های بتنی در خانه شما.

بلوک های بتنی بازیافت شده از آتش سوزی های بزرگ را می توان یک بار دیگر در بلوک های بتنی بازیافت کرد که آن را به یک ماده درخشان تبدیل می کند که تعمیر و بازیافت آسان است.

بلوک های بتنی یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی هستند که در فهرستی وجود دارد که شامل الوارهای بازیافتی و مانند مواد بازیافتی می شود آنها برای هر پروژه کم هزینه ای ضروری هستند.

بلوک های بتنی را می توان به اشکال متعدد پرس کرد و عملکرد آنها در ساخت همیشه تضمین شده است بلوک‌های بتنی نه تنها در اشکال مختلف، بلکه رنگ‌های بی‌شماری نیز وجود دارند و بافت سطحی آن‌ها برای مصارف داخلی و خارجی شگفت‌انگیز است.