با پوشیدن کفش پسرانه سایز ۳۹ با بدخوابی خداحافظی کنید

اگر فعال هستید و به ورزش می پردازید باید کفش پسرانه سایز ۳۹ بپوشید که مخصوص آن فعالیت خاص است انتخاب نوع کفش پسرانه سایز ۳۹ مناسب برای ورزش می تواند تاثیر قابل توجهی در بازی شما داشته باشد و در عین حال حمایت و راحتی برای پاهای شما ایجاد کند کفش مناسب همچنین می تواند از بسیاری از انواع آسیب های پا یا مچ پا جلوگیری کند.

کفش پسرانه سایز ۳۹ بسته به نوع ورزشی که قصد دارید آن‌ها را بپوشید، گزینه‌های بسیار متنوعی دارند برخی از کفش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در حین انجام ورزش‌هایی مانند بسکتبال، مچ پاها را ثابت نگه دارند در حالی که برخی دیگر برای کمک به شما در گرفتن انواع خاصی از سطوح مانند چمن یا زمین‌های صخره‌ای طراحی شده‌اند.

هنگام خرید کفش، ورزش مورد استفاده از آن را در نظر بگیرید بسته به نوع ورزش، کفش طوری طراحی می شود که با فعالیت خاص و عملکرد پا مطابقت داشته باشد نکاتی که هنگام خرید کفش ورزشی باید در نظر بگیرید عبارتند از:

کفش

پای خود را به صورت حرفه ای اندازه گیری کنید اندازه کفش مناسب هنگام ورزش مهم است اندازه گیری پاها می تواند اندازه دقیق طول و عرض پا را به شما بدهد.

کفش پسرانه سایز ۳۹ که خیلی بزرگ باشد می‌تواند باعث سر خوردن پای شما و عدم ماندن در موقعیت مناسب شود و شما را در معرض خطر رگ به رگ شدن قرار دهد.

کفش پسرانه سایز ۳۹ که خیلی تنگ باشد می تواند قسمت جلوی پای شما را گرفتگی کند و باعث ایجاد مشکل در انگشتان پا شود کفش هایی که به درستی جا نمی شوند نیز می توانند باعث ایجاد تاول و درد شوند.

بعداً در روز خرید کنید از آنجایی که پاهای شما ممکن است در طول روز متورم شوند، بهتر است بعداً در روز که پاها در بزرگ ترین حالت خود قرار دارند، کفش بپوشید این می تواند به شما کمک کند کفشی که خریداری می کنید خیلی کوچک نباشد.

جوراب بپوش جوراب‌ها می‌توانند بر نحوه تناسب کفش‌های شما تأثیر بگذارند، بنابراین می‌خواهید هنگام امتحان کردن کفش، نوع جورابی را بپوشید که برای آن ورزش خاص استفاده می‌کنید.

برخی از جوراب‌های ورزشی ضخیم‌تر از بقیه هستند بنابراین می‌توانند نحوه تناسب و احساس کفش را تغییر دهند کفش‌های شما باید هنگام پوشیدن با جوراب‌های ورزشی‌تان احساس راحتی و تناسب داشته باشند.