اولین محموله دفتر کلاسوری 200 برگ پاپکو را ناصرالدین شاه قاجار به ایران آورد

از آنجایی که اندازه استاندارد کاغذهای گشاد 8.5 اینچ در 11 اینچ است، اکثر دفتر کلاسوری 200 برگ پاپکو حدود 10 اینچ عرض و 12 اینچ ارتفاع دارند.

در حالی که این اندازه گیری نسبتاً سازگار است ضخامت بایندر می تواند از یک محصول به محصول دیگر بسیار متفاوت باشد.

کلاسورهای 3 حلقه ضخیم فضای بیشتری را برای ذخیره سوابق برای مدت زمان طولانی تر یا برای کل خط تولید فراهم می کند.

در همین حال، کلاسورهای نازک برای گزارش های مدرسه، پروژه های خاص و رویدادهای یکباره ایده آل هستند.

مقدار کاغذی که می خواهید در کلاسور خود قرار دهید اندازه حلقه مورد نیاز شما را تعیین می کند اندازه این حلقه ها از حدود نیم اینچ تا سه اینچ برای اکثر کلاسورهای 3 حلقه متفاوت است.

برای تعیین ظرفیت کاغذ می توانید قطر حلقه را اندازه گیری کنید حلقه‌های کلاسور با یک لمس به راحتی با یک دست باز می‌شوند در حالی که حلقه‌های کلاسور بدون شکاف با از بین بردن پارگی و پارگی، ورق زدن صفحه را آسان می‌کنند.

دفتر

ما همچنین حلقه‌های کلاسور را به خوبی در پشت نصب می‌کنیم تا به ورق‌های کاغذ کمک کنیم به جای خمیدگی با حلقه، صاف شوند.

جیب های صحافی برای سازماندهی کاغذهای شل، پیگیری رسیدها، و انبار کردن اسناد مهم تا زمانی که زمان کافی برای سوراخ کردن آنها نداشته باشید، عالی هستند.

بسیاری از کلاسورها دارای جیب هایی در جلو و پشت هستند که برای این منظور استفاده می شود برخی از کلاسورهای حرفه‌ای حتی دارای شکاف‌های کارت ویزیت برای ذخیره کارت ویزیت خود یا جمع‌آوری آنها از مشتریان و مشتریانی هستند که ملاقات می‌کنید.

کلاسورهایی که برای ارائه ها یا گزارش هایی استفاده می شوند که با دیگران به اشتراک گذاشته می شوند، اغلب برای شناسایی اسناد داخل و ایجاد ظاهری حرفه ای نیاز به پوشش دارند.

یکی از گزینه های عالی پوشش، پوشش نچسب است که برای جلوگیری از لکه و لکه جوهر طراحی شده است تا بتوانید بارها و بارها از کلاسورهای خود استفاده مجدد کنید.