انواع ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک سطلی

ماشین لباسشویی در انواع مختلف تولید که اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نامیده می شود لباسشویی نیمه اتوماتیک نیز در انواع لباسشویی سطلی و دو قلو تقسیم می شود.
می دانیم که از لباسشویی اتوماتیک دوو جهت شستشوی لباس استفاده می شود و نیروی لازم جهت شستشو و تمیز کردن البسه از نوع الکترو مکانیکی است که از طریق موتور لباسشویی تامین می شود.
ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک به ماشین هایی گفته می شود که در عمل شستشو علاوه بر نیروی برق، نیروی انسانی نیز در عملکرد ماشین دخالت دارد.

اجزاء تشگیل دهنده ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک سطلی
بدنه
گذشته اغلب فلزی بوده تا در برابر اکسید شدن مقاوم باشد اما امروزه از پلاستیک فشرده در ساخت لباسشویی اتوماتیک اسنوا استفاده می کنند که علاوه بر اکسید نشدن از قیمت و وزن پایین تری برخوردار است.
موتور
نگهدارنده موتور
اغلب از جنس کائوچو است.
پروانه شستشو
این پروانه روی محور موتور بسته می شود که با چرخش موتور آن هم می چرخد و آب را درون مخزن به حرکت درمی آورد.
تایمر
در زمان مشخص برق ماشین لباسشویی اتوماتیک را قطع می کند.
المنت
برای گرم کردن آب بکار می رود.
کلید لامپ دار المنت
یک کنتاک آن برای فاز ورودی و کنتاک دیگر برای نول لامپ می باشد.

انواع ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک سطلی
این مدل لباسشویی در گذشته مصارف زیادی داشته اما با آمدن لباسشویی اتوماتیک بوست کم ظرفیت با قیمت های پایین تر، مصرف این گونه لباسشویی ها کمتر شده و شرکت های تولید خود را متوقف کردن.در بین این شرکت ها شرکت اسنوا و حایر از معروف ترین شرکت های تولید این قبیل لباسشویی ها هستند. این قبیل لباسشویی ها در اوزان 2 الی 5 کیلو تولید می شود که بیشتر برای انواع کهنه شور استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.