استفاده از چای احمد ساده برای زایمان زودرس

چای احمد ساده از نظر تجاری بر اساس اندازه تکه های برگ درجه بندی می شود جوانه‌های کامل و برگ‌های جوان نسبت به تکه‌های برگ شکسته به نام بادبزن و غبار که در بسیاری از کیسه‌های چای یافت می‌شود، برتری دارند.

بادکش ها و گرد و غبار بیشتر تحت تأثیر فرآیندهای اکسیداسیون هستند که کاتچین ها را در طول ذخیره سازی تجزیه می کنند تا برگ های کامل چای.

این به دلیل سطح بزرگتر قطعات کوچکتر در مقایسه با برگهای کامل است که در معرض اکسیژن و نور هستند اسانس‌های معطر که به تجربه بویایی نوشیدن چای کمک می‌کنند، به ویژه در برابر تبخیر در فن‌ها و گرد و غبار آسیب‌پذیر هستند.

از طرف دیگر، این تکه های کوچکتر چای باعث برهمکنش بیشتر با آب در حین دم کردن می شود و راندمان استخراج را افزایش می دهد.

چای

طعم و مزه ناشی از افزایش استخراج ممکن است مورد پسند همه نباشد در حالی که ترکیباتی مانند تیانین که به خواص شیرین و آرامش بخش چای مربوط می شود با کارایی بیشتری استخراج می شوند این امر در مورد ترکیبات تلخ و محرک مانند کافئین نیز صادق است.

خود کیسه‌های چای نیز ممکن است با محدود کردن برگ‌ها از تعامل بهینه با آب، با کارایی استخراج تداخل کنند مواد چای کیسه ای می تواند در فرآیند استخراج اختلال ایجاد کند، اجزای تشکیل دهنده را شسته و طعم ناخواسته ای به چای بدهد.

با این حال تنوع زیادی در محصولات چای وجود دارد، و برخی از تولیدکنندگان چای کیسه ای زیست تخریب پذیر با کیفیت بالا حاوی چای ارگانیک برگ کامل ارائه می دهند.

در تهیه یک فنجان چای با استفاده از برگ های شل، آیین و مراسم قابل توجهی وجود دارد این در تمرین چای کیسه ای از بین می رود.

به عنوان مثال، روش گونگفو چا دائو چینی بر اساس دم کرده های متعدد برگ ها است نوشیدنی‌ها این روش دم‌آوری را برای آزادسازی بهینه عطر، طعم، رنگ و خواص فیزیولوژیکی چای می‌دانند، بنابراین ترکیب متعادلی را فراهم می‌کنند که اسانس‌های ظریف را به نمایش می‌گذارد.