استفاده از ماسک جلبک تگودر در دوخت کیف های چرم

ماسک جلبک تگودر با از بین بردن آرام سلول‌های مرده پوست از سطح پوست، پوست را اصلاح و بازسازی می‌کنند.

پس از استفاده، ماسک سفت می شود و به لایه بالایی پوست می چسبد و هر گونه ناخالصی را به دام می اندازد وقتی ماسک را جدا می‌کنید، کثیفی، سلول‌های مرده و روغن‌های پوست را از منافذ بیرون می‌کشد و چهره‌ای روشن‌تر و شفاف‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد.

ماسک جلبک اغلب با آنتی اکسیدان هایی مانند دانه انگور، آووکادو و زغال چوب ساخته می شوند که همگی برای ترمیم و محافظت از پوست در برابر آسیب های بعدی عالی هستند.

در نهایت، ماسک جلبک یک اثر لایه بردار ملایم ایجاد می کنند و نتایج معمولاً بلافاصله تا حدودی قابل مشاهده است فقط کافی است پس از جدا کردن ماسک به پشت ماسک نگاه کنید تا کثیفی را که از روی پوست پاک شده است ببینید.

ماسک

با استفاده مکرر، آنها می توانند تفاوت قابل توجهی در پوست ایجاد کنند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ماسک جلبک لزوما برای پوست شما مضر هستند با این حال، ماسک جلبک برای برخی از انواع پوست، مانند چرب، مختلط و متراکم، مناسب تر هستند، زیرا برای باز کردن منافذ و از بین بردن چربی، ناخالصی ها و جوش های سرسیاه عمل می کنند.

در نتیجه، این نوع پوست‌ها متحمل‌تر می‌شوند و می‌توانند با کشیدن و کشیدن ملایمی که با فرمول لایه‌برداری همراه است، مقابله کنند.

توصیه می‌شود که انواع پوست‌های حساس و بالغ و آن‌هایی که دارای بیماری‌های پوستی مانند روزاسه هستند از استفاده از ماسک‌های لایه بردار اجتناب کنند، زیرا می‌توانند ساینده باشند و لایه‌برداری اضافی می‌تواند باعث ایجاد حساسیت و تحریک شود.

بهترین ماسک جلبک آنهایی هستند که با آکنه مبارزه می کنند، منافذ را باز می کنند، جوش های سر سیاه را از بین می برند و آبرسانی به پوست می کنند.

بهترین ماسک جلبک صورت نیز با تمام خوبی ها مانند مواد پاک کننده، سم زدا و مغذی دم کرده اند آنها نباید روی پوست خیلی خشن باشند و قطعاً برداشتن آنها نباید دردناک باشد.