استفاده از خیارشور درجه یک در واکس کفش ها موجب براق شدن کفش می شود

خیارشور درجه یک برخلاف نامش بسیار متنوع است و برخی از ارقام را می توان پوست کنده و به عنوان برش خیار نیز استفاده کرد می توانید از انواع خیار شرقی نیز در ترشی های خود به خصوص خیارهای گرد و مینیاتوری استفاده کنید.

در میان ارقام غربی، برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از: کارولینا، ترشی بوش، روسی اولیه، سالادین، ملی ترشی و هر گونه ای که به عنوان خیار کربی فروخته می شود.

یک نوع نسبتاً جدید، این خیارها برای تولید سطوح پایین تر کوکوربیتاسین تولید شدند این ترکیبی است که در بسیاری از سبزیجات متعلق به خانواده Cucurbitaceae یافت می شود و باعث تلخی میوه و آروغ زدن می شود.

در نتیجه، این گونه‌ها «خیار بدون آروغ» نامیده می‌شوند و تقریباً بدون دانه، با پوست نازک‌تر و هضم آسان‌تر ساخته شده‌اند.

خیار

خیارهای بدون آروغ در همه شکل ها و اندازه ها هستند بنابراین الگوی ظاهری وجود ندارد. پوست نازک ویژگی اصلی آنها است، اما می توانند بلند یا متوسط، پوست صاف یا برآمدگی باشند.

به طور کلی، بسته بذر شما باید ذکر کند که آیا واریته ای که می خرید بدون آروغ است یا خیر بیشتر خیارهای با پوست صافی که در سوپرمارکت‌ها پیدا می‌کنید معمولاً در پلاستیک پیچیده شده‌اند، انواع بدون آروغ هستند.

فرض کنید می خواهید در باغ خود خیارهای بدون آروغ بکارید در این مورد، برخی از گونه هایی که باید مراقب آنها بود عبارتند از Muncher، Early Pride، Garden Sweet، Burpless 26 و خیار ارمنی خیار انگلیسی ممکن است به نظر برسد، اما بدون آروغ نیست، حتی اگر پوست صاف و نازکی دارد.

اکثریت قریب به اتفاق واریته های خیار انگور هستند و برای رشد مناسب و رشد میوه به یک داربست یا شکل دیگری از حمایت نیاز دارند.

خوشبختانه، اکنون می توانید خیارهای بوته دار را نیز برای رشد ظروف یا در تخت های مرتفع باغ پیدا کنید.

این خیارهای کوتوله به ارتفاع کمتر از یک پا (30 سانتی‌متر) و عرض حدود 60 سانتی‌متر رشد می‌کنند و معمولاً روی زمین دنبال می‌شوند.