اختراع اولین کباب پز برقی در روسیه که به صورت هوشمند عمل می کند!

توری تقریباً در هر آشپزخانه ای در سراسر جهان وجود دارد – مسکونی و تجاری، نه بار از هر ده بار، یکی در رستورانی وجود دارد که شما در شرف صرف شام هستید.

اما توری ها در فضای باز نیز جایگاه خود را ساخته اند، آنها منابع سوخت زیادی دارند و انواع اتصالات را دارند، آنها یک اجاق گاز همه کاره هستند – بزرگ و گاهی حجیم، اما یکپارچه! کوره های برقی اجاقی به سبک دهه 90 را به ذهن متبادر می کند، بنابراین می توانید بیکن و تخم مرغ را برای خانواده با آن غذاخوری قدیمی بپزید.

اشتباه نکنید، من عاشق این نوستالژی هستم، اما با نوآوری در عناصر گرمایشی الکتریکی و سرامیک، این گریل ها به سطح دیگری رفته اند.

سری E توسط Blackstone دارای دو عنصر گرمایشی و اجاق گاز 358 اینچ مربعی است، این سینی رومیزی داخلی/خارجی می تواند 12 پنکیک، 12 تخم مرغ، 12 همبرگر، نه استیک، 16 نوار بیکن یا 12 سینه مرغ بپزد.

دارای سطح توری نچسب سرامیکی با روکش تیتانیوم برای پخت و پز و تمیز کردن آسان، این صفحه نمایش دمای LCD بزرگ و هود شیشه ای “چرخش و برداشتن” دارد که پاشیده شدن آن را گرفته و در گرما قفل می کند.

همانطور که دیدیم، کوره ها و کباب پز برقی دیگر فقط برای استفاده در داخل خانه نیستند، جدا از کوره‌ها و کوره‌های برقی که می‌توانید از سوپرمارکت‌های محلی یا فروشگاه‌های بزرگ باکس خود تهیه کنید، گریل‌ها و گریل‌های نوآورانه سنگین و سنگینی وجود دارند که در تمام سیلندرها قابل ارائه هستند.

کباب پز برقی و کباب پز فردا امروز اینجا هستند، و باید بگویم، من به دنبال یکی از آن ها هستم که برای تعطیلات آخر هفته کباب کردن بدون دردسر که خانواده تمام می شود، به خانه ببرم.

آنها این توانایی را دارند که بدون شعله ور شدن و گرمای مستقیم مستقیم ثابت (برخلاف سایر منابع سوخت)، علائم گریل را به شما بدهند، و همچنین قابلیت تعویض از داخل به خارج از خانه را دارند.

چه از شما خواسته شود که یک کباب پز بدون شعله داشته باشید یا چیزی بدون دردسر و قابل حمل بخواهید، یک گریل برقی سنگین خوب شما را ناامید نخواهد کرد.