آویشن درجه یک موجب درمان عفونت مالاریا می شود

آویشن درجه یک گیاهی بسیار پرکاربرد است که تاریخچه آن به هزاران سال پیش باز می گردد این گیاه هم کاربردهای دارویی و هم در آشپزی دارد که ممکن است از چنین سبزی ساده آشپزخانه انتظار نداشته باشید.

در واقع، قبلاً در مورد اینکه آویشن چگونه مرا از یکی از بدترین حملات برونشیتی که تا به حال داشته ام نجات داد، نوشتم این واقعاً در هر کابینت دارویی ضروری است. امیدوارم از این گیاه کوچک فروتن چیز ارزشمندی بیاموزید!

خواص مواد تشکیل دهنده: آویشن دارای اثر آرام بخش بر روی اعصاب است که به افراد کمک می کند تا با استفاده از آن به عنوان جوهر گل، قدرت عاطفی، استقامت و شجاعت خود را توسعه دهند افرادی که جوهر گل آن را می گیرند بهتر می توانند با گذشت زمان به شیوه ای مثبت سازگار شوند.

گفته می شود آویشن به دلیل مناسب بودن برای کسانی که مشکلات ناخودآگاهی دارند که خواب آنها را مختل می کند در برابر کابوس ها موثر است.

آویشن

آویشن دارای خواص آنتی بیوتیکی، ضد عفونی کننده، ضد ویروسی و ادرارآور قابل توجهی است که در درمان انواع بیماری ها مفید است.

حاوی سطوح بالایی از ویتامین B، ویتامین C، منگنز، کروم و منیزیم و همچنین روغن‌های فرار مانند تیمول، بورنئال، کارواکرول، لینالول، فنل و سیمول است.

به صورت داخلی برای شکایات تنفسی خشک، سیاه، حاد و مزمن استفاده می شود آویشن در درمان برونشیت و همچنین تسکین آسم و لارنژیت بسیار موفق است.

همچنین در تسکین مشکلات گوارشی مانند گاز، سوء هاضمه، اسهال، هضم کند و مشکلات انگل روده مانند کرم قلاب دار، کرم گرد و کرم نخی بسیار موثر است.

همچنین غده فوق کلیوی، ریه ها و اعصاب را تغذیه و گرم می کند زمانی که هیچ چیز دیگری در اختیار نداشتم از آویشن در درمان برونشیت حاد با موفقیت استفاده کردم.

آویشن با استفاده موضعی گردش خون را بهبود می بخشد و نواحی عفونی را پاک می کند. معمولاً به عنوان غرغره تیمول ماده اصلی در برندهای برتر دهانشویه است برای درمان هر تعداد از ناراحتی های دهان مانند: پوسیدگی دندان، زخم های دهان، پلاک و هالیتوزیس استفاده می شود.

دم کرده آویشن را نیز می توان برای ورم ملتحمه و چشم صورتی با گذاشتن یک چای کیسه ای باقیمانده آویشن روی چشم بسته استفاده کرد حتما از چای کیسه ای روی چشم دیگر استفاده نکنید زیرا باعث گسترش عفونت می شود.